administratief medewerker voltijds of 4/5de
Randstad
Herent, Vlaams-Brabant
1 dag geleden

job description

Wat ga je doen? - Je zal instaan voor het opstellen van facturen.- Ook het inzetten en betalen van facturen zal tot je takenpakket behoren.

  • Je hebt contact met de externe boekhoudster en zal budgetten voorbereiden.- Je zal financiële projectdeclaraties voorbereiden.
  • Je gaat rapporteringen en verslagen van projecten voorbereiden.- Je maakt verslagen van de vergaderingen op en doet het onthaal van de bezoekers.
  • qualification

    Wie ben jij? - Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands- Je kan goed overweg met Excel en de courante MS Office programma's.

  • Je bent sterk in het organiseren en stuctureren van werk. Wat beiden wij jou? - Een tijdelijke voltijdse of 4 / 5e functie van 14 / 08 tem 31 / 12.
  • Aantrekkelijk loon en maaltijdcheques.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier