Office Manager
Walters People Belgium
Antwerpen, Antwerpen, BE
4 dagen geleden
source : Jobat

Als Office Manager zal je verschillende taken op jou nemen, zowel administratief als operationeel. Spreek jij vloeiend Frans, ben je hands-on en ben je op zoek naar een eerste of een nieuwe uitdaging?

Taken van een Office Manager :

  • Enerzijds sta je in voor het klassieke Office Management gebeuren : onthaal & telefonie, agendabeheer, meetings inplannen & voorbereiden, kantoor op orde houden,
  • Anderzijds ben je verantwoordelijk voor de voorbereiding van de boekhouding, en het bijhouden van de flow van de horloges.
  • Dit laatste houdt in dat je voor elke horloge in reparatieproces bijhoudt in welke fase het zich bevindt, en je ook de klanten hiervan op de hoogte houdt.

  • Verder zal je ook instaan voor het inpakken van zendingen, het uitladen van dozen, het bestellen van dozen / bandjes, inplannen van horlogemakers, etc.
  • Dit vereist uiteraard de nodige precisie en voorzichtigheid.

    Ideaal Profiel van een Office Manager :

  • Je beschikt over een hands on mentaliteit
  • Je bent zeer voorzichtig, precies en georganiseerd
  • Je spreekt vloeiend Frans en Engels
  • Je bent matuur, polyvalent en steekt graag de handen uit de mouwen
  • Je bent adminsitratief aangelegd, klantvriendelijk en flexibel
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier