Costumer Succes Manager
SIGNPOST BELGIE / ACADEMIC SOFTWARE
LOKEREN
2 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

WeZooz NV is de organisatie achter Digitale Methode en Wezooz Academy. WeZooz NV maakt deel uit van Signpost NV, marktleider in ICT-oplossingen voor het onderwijs.

In 2020 lanceerden we Digitale Methode : Innovatieve, boekvervangende leermethodes voor het secundair onderwijs. Hierbij worden de digitale mogelijkheden ingezet om de leerstof interactief, visueel aantrekkelijk én gedifferentieerd aan te bieden.

Ondertussen zijn heel wat scholen in Vlaanderen met Digitale Methode gestart en hebben zo hun klassieke schoolboeken kunnen vervangen.

Komend schooljaar realiseerden we een enorme boost in dat aantal. Om die leerkrachten te begeleiden en zo onze verdere groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een Customer Success Manager die onze commerciële afdeling uitbouwt en ons potentieel in de markt verzilvert.

Als Customer Success Manager ben je eigenaar van de commerciële aanpak en verantwoordelijk voor het behalen van onze doelstellingen op dat vlak.

Uitbouwen van Customer Success team en visie, samen met de managing director.

Samen met je team ervoor zorgen dat scholen / vakgroepen / leerkrachten die Digitale Methode gebruiken alles uit het platform halen en de best mogelijke ervaring hebben.

Nieuwe vakgroepen en scholen informeren en begeleiden naar aankoop Digitale Methode.

Profiel

  • Je wil meestappen in een persoonlijk groeiverhaal én ook in dat van een sterk groeiend bedrijf.
  • Je hebt minimum 5 jaar werkervaring. Ervaring binnen het secundair onderwijs is een must.
  • Je bezit commerciële feeling. Je toont belangstelling voor de klanten en kan hun eisen & wensen omzetten in overtuigende verkoopgerichte acties.
  • Je draagt graag verantwoordelijkheid, bent zelfstandig ingesteld en kan een team leiding geven.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en deinst er niet voor terug om leads achterna te gaan.
  • Je bent administratief een krak en houdt van overzicht.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Klanten of leveranciers opvolgen
  • Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)

  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
  • Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

    Persoonsgebonden competenties

  • Resultaatgerichtheid
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Commercieel zijn
  • Samenwerken als hecht team
  • Zelfstandig werken
  • Plannen ( ordenen)
  • Klantgerichtheid
  • Aanbod

    Een gevarieerde job in een groeiend bedrijf. Dynamische werkomgeving, vlot bereikbare locatie.

    Vast contract (39u 26 verlofdagen).

    Verloningspakket met :

  • Vast loon met collectieve bonus
  • Maaltijdcheques
  • Laptop & GSM + abonnement
  • Bedrijfswagen
  • Start in principe op 15 augustus (of overeen te komen).

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier