Senior Manager Customers & Claims Services - Worker’s Compensation (Arbeidsongevallen)
AXA
Brussel, Belgium, Belgium
10 dagen geleden

Omschrijving

AXA is in België leader op vlak van verzekeringen Arbeidsongevallen en beheert meer dan 50.000 schadegevallen per jaar. Ongeveer één werkgever op drie verzekert zijn personeelsleden tegen beroepsrisico’s bij AXA.

Het takenpakket van de Senior Manager Customers & Claims Services Worker’s Compensation omvat :

  • De activiteiten superviseren van 5 P&C Claims teams, de verantwoordelijkheid op zich nemen van de uitvoering van het beleid inzake beheer van schadegevallen Worker’s Compensation : met of zonder blijvende werkonbekwaamheid, hulp van derde, dodelijke ongevallen, toelagen en renten, prothesen, case management, detectie van fraudes
  • Zich als technische referentiepersoon opstellen binnen uw expertisedomein.
  • De organisatie vertegenwoordigen tegenover externe gesprekspartners en ons controleorganisme (Fedris)
  • De managers / medewerkers coachen en bijstaan in hun ontwikkeling zodat ze hun expertise kunnen ontwikkelen om zo het professionalisme van de teams op te drijven.
  • De doelstellingen bepalen, de managers evalueren en deelnemen aan de rekrutering teneinde te zorgen voor een efficiënt team.
  • Het beleid, de budgetten en de richtlijnen over het beheer van de schadegevallen AO, gemeen recht en publieke sector opstellen.
  • Deelnemen aan de verwezenlijking van projecten om de doelstellingen op het vlak van technische rendabiliteit, de beheersing van de algemene kosten en / of de constante verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening te behalen.
  • De verantwoordelijkheid op zich nemen voor de uitvoering van de strategie van de Directie P&C Claims om bij te dragen tot het behalen van de doelstellingen van de organisatie.
  • De uitwisseling van kennis, informatie en expertise binnen het team stimuleren en structureren en de managers en medewerkers begeleiden in veranderingsprocessen en gedragsverandering.
  • Deelnemen aan vergaderingen met interne ( inspecteurs, onderschrijvers, account managers, anderen operationele entiteiten, ) en externe ( klanten, makelaars, geneesartsen-
  • adviseurs, advocaten, slachtoffers ) gesprekspartners, zelfstandig onderhandelen binnen de eigen bevoegdheidsgrenzen.

    Kwalificatie

  • Gevoel voor organisatie
  • Goed beheer van prioriteiten en synthetisch inzicht
  • Solution minded
  • Veranderingsgerichtheid en resultaatgericht
  • Goed aanpassingsvermogen en flexibiliteit
  • Interesse in het beheer van lichamelijke ongevallen
  • Ervaring in het management is een must
  • Ervaring in het beheer van schadegevallen Arbeidsongevallen is ongetwijfeld een pluspunt
  • Bij voorkeur tweetalig of goede kennis van de tweede landstaal
  • Master in de rechten of gelijkwaardig
  • Over AXA

    De AXA Group is wereldleider in verzekeringen en vermogensbeheer. We beschermen en adviseren onze klanten bij elke stap in hun leven, door hen producten en diensten te bieden die tegemoetkomen aan hun behoeften op het vlak van verzekering, persoonlijke bescherming, sparen en vermogensbeheer.

    AXA is het meest toonaangevende verzekeringsmerk wereldwijd met meer dan 100 miljoen klanten. We transformeren van uitbetaler naar partner voor onze klant, met een sterke focus op risicopreventie.

    Our mission? Empower people to live a better life.

    Onze waarden? Customer First, Moed, Integriteit en One AXA.

    AXA is marktleider in België in de verzekeringsector met een sterke aanwezigheid in de financiële dienstverlening. Wist je ook dat in België bijna 3 miljoen klanten op alle cruciale momenten in hun leven op ons vertrouwen?

    Wat er ook gebeurt, wij staan voor hen klaar, nu én morgen!Daarom blijven we onszelf constant heruitvinden en daarom focust onze New Way of (Home) Working op welzijn, diversiteit en inclusie.

    En op jouw talenten, op jouw ervaring. Ontdek wat we bedoelen.

    Wat we aanbieden

    Een boeiende job met een focus op jouw talenten en op

    1. Ons inclusief en divers beleid : Kijk wat we bedoelen met I can be me’

    2. Doorgroei en begeleiding : een welkomdag, Learning on the Job’ en een ruim aanbod opleidingen,

    focus op interne mobiliteit, innoverende en digitale transformatie-projecten.

    3. Onze New Way of Working'

    4. Jouw welzijn, gericht op preventie : via ontelbare sportmogelijkheden, ons ergonomisch kantoor-

    meubilair, focus op gezonde, lekkere en gevarieerde lunches, check ups, inentingen,

    psycho-sociale begeleiding.

    5. Een salarispakket dat uitblinkt in de markt : Naast je bruto salaris kies je, naargelang jouw behoeften,

    uit de aantrekkelijke voordelen in ons cafetariaplan en geniet je van de volledige terugbetaling woon-

    werktraject, interessante kortingen op al onze bank- en verzekeringsproducten. En natuurlijk krijg je

    bij AXA een competitief en ruim verzekeringspakket!

    Verken je nieuwe werkplek !

    Maak ons team compleet en solliciteer nu!

    Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier