Financieel Administratief Bediende
Page Personnel
Sint-Pieters-Leeuw, BE
2 dagen geleden

Zeer gevarieerde jobinhoud met boekhoudkundige, administratieve en HR-gerelateerde taken :

  • Je zorgt samen met je collega's voor het maken, boeken, controleren en opvolgen van aankoop- en verkoopfacturen en bankverrichtingen
  • Je bereidt samen met de boekhoudster de BTW -aangiftes voor, zowel voor de vestiging in België als voor de vestiging in Frankrijk
  • Administratieve ondersteuning van magazijniers
  • Algemene administratieve ondersteuning, telefonie & mailbehandeling behoren tot de basistaken
  • Opvolging van het tijdsregistratieprogramma
  • Loonadministratie en payrollverwerking
  • Administratieve opvolging van o.a. afwezigheden, medische onderzoeken, opleidingen + Invullen en afleveren van diverse sociale documenten
  • Een eerste ervaring binnen een administratief boekhoudkundige richting is een plus, maar geen vereiste.
  • Goede kennis van het Frans is belangrijk
  • Je bent een kei in het nauwkeurig verwerken van cijfergegevens en hebt oog voor detail
  • Je hebt kennis van de Microsoft Office-toepassingen en je hebt snel inzicht in nieuwe informatica-pakketten.
  • Organisatorisch
  • Punctueel
  • Goede communicatievaardigheden
  • Teamplayer
  • Uitdagend takenpakket
  • Een informele werksfeer met enthousiaste collega's
  • Sterke ontplooiingskansen en mogelijkheden tot opleiding
  • Een competitief salarispakket afhankelijk van je ervaring
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier