Medewerker klantenservice - administratie en telefonie Brussel
Groep IDEWE vzw
Laken (Bru.), Brussel, België
22 uur geleden
source : Jobat

Je maakt deel uit van een team van medewerkers klantenservice die aangestuurd en gecoacht worden door de regionaal directeur klantenservice.

Dit team staat in voor de serviceverlening naar onze klanten toe door administratieve en organisatorische ondersteuning van de eigen preventieadviseurs (arbeidsartsen, verpleegkundigen, ingenieurs, ergonomen, psychologen) en veelvuldige contacten met de klant.

Samen met je collega’s zorg je voor een voortreffelijke klantenservice. Dit omvat o.a. :

  • Je biedt telefonische ondersteuning aan klanten en hun werknemers. Dit gaat van het inplannen van medische onderzoeken voor de werknemers, het behandelen van algemene vragen over onze dienstverlening tot het oplossen van facturatievragen en het geven van telefonische uitleg bij systemen.
  • Een correcte opvolging van deze telefonische contacten is het logische gevolg.

  • Je maakt de planning op van de jouw toegewezen preventieadviseurs in het kader van gezondheidstoezicht, bedrijfsbezoeken, comitédeelnames, uitvoering van projecten, contracten en opleidingen.
  • Je werkt hierbij steeds proactief, efficiënt en oplossingsgericht.

  • Je staat in voor de opmaak en opvolging van offertes, contracten en projecten tot en met facturatie (of bijsturing van de geautomatiseerde facturatieprocessen) van onze opdrachten inzake preventie.
  • Je biedt ondersteuning bij algemene administratieve taken en dossierbeheer.
  • Je behaalde een bachelor diploma in een administratieve richting en hebt bij voorkeur ervaring in een gelijkaardige functie
  • Onze bedrijfsactiviteit preventie boeit je en een organisatiecultuur gekenmerkt door onze kerncompetenties loyaliteit, verbindend samenwerken, gedrevenheid en kennis delen stemt overeen met jouw professionele attitude en gedrag.
  • Je houdt van telefoneren
  • Je beschikt over stevige administratieve vaardigheden : je werkt gestructureerd, proactief en met oog voor detail. Je kan vlot schakelen tussen verschillende taken en kan je prioriteiten stellen.
  • Je bent klantgericht en sterk communicatief. Je houdt ervan veelvuldig met klanten in contact te staan. Je kan je vastbijten in uitdagingen om je klanten de beste service voor te schotelen.

  • Je kan zelfstandig werken maar ook in een team functioneer je perfect. Jouw enthousiasme en positieve drive werken aanstekelijk!
  • Je bent tweetalig Nederlands Frans en bent vertrouwd met de courante informaticaprogramma’s. Je maakt deel uit van een groeiende organisatie die een rijke traditie koppelt aan een vooruitstrevende toekomstvisie en ambities in het domein van preventie en welzijn.

    Een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen (o.a. maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering) wordt voorzien.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier