Team Coach - SOHO Admin Aalst
Telenet
Aalst, Belgium
1 dag geleden

Functieomschrijving

Telenet Business? De naam zegt het eigenlijk zelf : we maken het verschil voor bedrijven, organisaties en overheden. Hoe?

Door de digitale wereld voor hen toegankelijk te maken. We maken dat ze mee zijn met de digitalisering en een stap voorop kunnen blijven op hun concurrentie.

We bieden professionele - van internet via digitale tv tot mobiele & vaste telefonie én digitale oplossingen mét impact aan.

Ja, we hebben ook kaas gegeten van IT : hosting, camerabewaking, toegangscontrole van gebouwen,

  • Je bent verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en motiveren van een team van een 14-tal Business AdminAdvisors die dagelijks in contact zijn met onze Business klanten.
  • Jouw team maakt deel uit van de CS SOHO organisatie en deze afdeling ondersteunt klanten uit het segment SOHO, bestaande uit zelfstandige ondernemers, vrije beroepen en KMO’s.
  • Jouw mensen zijn verantwoordelijk voor een perfect contact met onze klant waarbij ze hen zo goed mogelijk verderhelpen en commerciële opportuniteiten niet onbenut laten.
  • Best Fit) Zij zorgen ervoor dat onze klanten bij elk contact een Amazing Customer Experience beleven. Door de 8 iCare gedragspijlers continu toe te passen en dagelijks het beste te halen uit ieder klantcontact, wordt gewerkt aan het behouden van klanten en het verder verhogen van de klantentevredenheid.

  • Jouw focus ligt op het people management van jouw team. Je coacht jouw mensen zodat zij zich optimaal ontwikkelen in hun job.
  • De medewerkers in je team staan ook in voor outbound calls naar klanten, van wie we vermoeden dat ze at risk’ zijn of voor wie een installatie niet is doorgegaan.
  • Je zorgt ervoor dat je een goed beeld krijgt van de drijfveren van de mensen in jouw team door oprechte interesse te tonen en actief te luisteren.
  • Door mee te volgen met je mensen wanneer zij in contact zijn met onze klanten, kan je goed inschatten of zij de juiste aanpak naar klanten hanteren en weet je waar zij sterk in zijn én waar hun ontwikkelpunten liggen.

    Je vertaalt deze ontwikkelpunten in heldere actiepunten waarmee je mensen aan de slag kunnen gaan.

  • Daarnaast bekijk je maandelijks de individuele resultaten van jouw mensen (kwalitatieve en kwantitatieve resultaten die bijdragen tot de klantentevredenheid).
  • Hiervoor zijn de nodige tools voorhanden. Je checkt steeds goed af of jouw bevindingen vanuit het mee volgen met jouw mensen overeenstemmen met de behaalde resultaten.

  • Op basis van bovenstaande input, maak je per persoon een coaching plan op maat’ op. Je past je aanpak aan aan de behoeften van de persoon die je coacht.
  • Je zorgt bv. voor de gepaste ondersteuning voor starters, meer ervaren Advisors én anciens’ in je team.

  • Je zorgt dat zij de nodige training krijgen, aangepast aan hun noden en je zorgt voor een goede begeleiding voor, tijdens en na de trainingen.
  • Door de nodige opleidingen te volgen, heb je zelf ook een goede kennis van de Telenet producten, processen en de systemen waar jouw Advisors dagelijks mee werken.
  • Je helpt Advisors in de mate van het mogelijke zelf verder bij inhoudelijke vragen of bij escalaties van klantendossiers.

    Indien nodig, haal je je informatie bij de experten binnen jouw netwerk. Je zorgt ervoor dat jouw kennis over producten, processen en systemen up to date blijft zodat je mee bent met alle veranderingen binnen Telenet.

  • Je communiceert steeds op maat van je team. Je filtert de informatie vanuit het management naar relevantie en je beslist op welke manier je best communiceert.
  • Je organiseert op frequente basis interactieve teammeetings met je team.
  • Om de dynamiek in je team hoog te houden, neem je zelf het initiatief om bv. incentives te organiseren. Bij company wide incentives, zorg je voor een goede communicatie en zorg je ervoor dat de incentive blijft leven binnen jouw team.
  • Je kijkt kritisch naar de huidige processen / procedures en je signaleert mogelijke verbeterpunten naar de juiste personen binnen je netwerk.
  • Je motiveert ook je team om kritisch mee te denken en hun ideeën door te geven.

  • Je detecteert snel acties van de concurrenten waarna je de nodige reactie bespreekt met je leidinggevende.
  • Je rapporteert op regelmatige basis naar jouw leidinggevende. Je bespreekt samen de performance van jouw team en jouw plan van aanpak hieromtrent.
  • Qua performance, kijk je naar de resultaten qua klantentevredenheid, bereikbaarheid en andere business doelstellingen. Je geeft ook jouw feedback over wat er leeft binnen jouw team en je zorgt voor een goede balans tussen het inspelen op de noden van jouw team en de verwachtingen vanuit het management.

  • Je bent eerste contact en back-up bij afwezigheid van de Site Manager Retention.
  • Naargelang de noden kan je, op basis van je competenties, ingeschakeld worden bij bv. de rekrutering van Advisors, als begeleider van Advisors in groeitraject naar leidinggevende of in andere kleinschalige projecten.
  • Je handelt zelf met de Telenet waarden als leidraad en je draagt deze ook uit naar je team.
  • Profiel :

  • Je bent een enthousiaste en sterk resultaat gedreven persoonlijkheid.
  • Je bent een empathische People manager : je formuleert je doelstellingen correct en je volgt deze nauw op. Je hebt een goed inzicht in je medewerkers.
  • Je kan respectvol motiveren en resultaatgericht coachen, zowel individueel als in groep.

  • Je hebt een analytische geest en je interpreteert vlot cijfers.
  • Je durft beslissingen nemen en je denkt in termen van business.
  • Je bent flexibel en je voelt je goed in een snel veranderende omgeving.
  • Ervaring of achtergrond in klantbehoud en loyaliteit verhogende activiteiten is een sterke plus.
  • Je bent bereid te werken in glijdend uurrooster. (Uren tussen 08 : 00 en 20 : 00 - maandag t / m vrijdag en om de 3 à 4 maanden op zaterdag tussen 09 : 00 en 17 : 30
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier