Contactcentermedewerker Financiële Diensten
Mifratel
Gent, BE
30 dagen geleden

name "

  • Ondersteuning van marketing en commerciële initiatieven met betrekking tot de bank- en verzekeringsproducten
  • Inkomende telefoonoproepen en e-mails beantwoorden van prospecten en bestaande klanten met betrekking tot de bank- en verzekeringsproducten
  • Klantinstructies uitvoeren en klachten van klanten afhandelen volgens de interne procedures
  • Proactief contact opnemen met klanten die een rekening openen of met proefgebruikers om deze te activeren
  • Kwaliteiten en ervaringen

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in Nederlands en Frans of Engels
  • Ervaring in financiële dienstverlening en / of verzekeringen (PCP attesten)
  • Business-georiënteerde en klantgerichte mentaliteit
  • Vermogen om op eigen initiatief en zelfstandig te werken
  • Flexibiliteit met betrekking tot taken en werktijden
  • Je hebt commerciële feeling, ervaring in een klantgerichte functie is wenselijk maar niet vereist
  • sterke communicatieve eigenschappen
  • Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier