administratief medewerker boekhouding
agilitas
Ternat
5 dagen geleden

Jouw taken

  • Administratieve assistentie bieden bij hetverwerken van een budget of budgetswijziging
  • mee instaan voor de verwerking van alleboekhoudkundige documenten en gegevens en ervoor zorgen dat het debiteuren- encrediteurenbeheer correct wordt gevoerd
  • zorg dragen voor een correct beheer van deverzekeringsdossiers
  • Organiseren en coördineren van de aankoop vanalle bestellingen en contracten voor de dienst
  • Opmaken van reglementen, zoalsbelastingverordeningen, retributies, reglementen en toelagereglementen
  • Instaan voor een open externe communicatie
  • Uitvoeren van administratieve handelingen
  • Collega’s ondersteunen op de eigen dienst ofbijspringen voor gelijkwaardige taken op andere diensten
  • Meewerken aan een open, interne communicatienaar de collega's, de leidinggevende en het bestuur
  • Je profiel

  • goede beheersing van het Nederlands en het Frans
  • goede kennis van MS office
  • je bent resultaatgericht
  • je bent klantgericht
  • je hebt financiële achtergrond
  • Wat bieden wij jou?

  • Een voltijdse tewerkstelling
  • Een marktconform loon.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier