Customer service medewerker
Accent Jobs
Heusden-Zolder
3 dagen geleden

Als customer service medewerker zullen volgende taken tot je pakket behoren.

  • Dagdagelijks sta je in contact met belangrijke spelers uit de farmaceutische sector, je staat hen te woord via telefoon of e-mail zo behandel je vakkundig al hun vragen.
  • Het behandelen van klachten en de opvolging ervan behoren ook tot je takenpakket.
  • Een vertrouwensrelatie opbouwen is in deze functie heel belangrijk.
  • Daarnaast ben je een belangrijke onderdeel in de schakel van ordermanagement volgens de geldende GDP-regels (Good Distribution Practice) input en opvolging van orders in ERP
  • Nauwkeurige en administratieve opvolgingen inzake retours, verdoving, destructie en nieuwe productlijnen bij opdrachtgevers zijn belangrijk.
  • Je zal ook instaan voor het beheren van de stock van de klanten.
  • Dagdagelijks ga je rapporteren aan de customer service manager.
  • Functieomschrijving

    Als customer service medewerker zullen volgende taken tot je pakket behoren.

  • Dagdagelijks sta je in contact met belangrijke spelers uit de farmaceutische sector, je staat hen te woord via telefoon of e-mail zo behandel je vakkundig al hun vragen.
  • Het behandelen van klachten en de opvolging ervan behoren ook tot je takenpakket.
  • Een vertrouwensrelatie opbouwen is in deze functie heel belangrijk.
  • Daarnaast ben je een belangrijke onderdeel in de schakel van ordermanagement volgens de geldende GDP-regels (Good Distribution Practice) input en opvolging van orders in ERP
  • Nauwkeurige en administratieve opvolgingen inzake retours, verdoving, destructie en nieuwe productlijnen bij opdrachtgevers zijn belangrijk.
  • Je zal ook instaan voor het beheren van de stock van de klanten.
  • Dagdagelijks ga je rapporteren aan de customer service manager.
  • Onze klant is als gespecialiseerde, logistieke dienstverlener een sterke partner voor de Europese pharma.

    Bedrijfsinformatie

    Onze klant is als gespecialiseerde, logistieke dienstverlener een sterke partner voor de Europese pharma.

  • Je haalt veel voldoening uit het verder helpen van klanten, met een glimlach sta jij in voor een uitmuntende klantenservice en hou je de klanttevredenheid hoog.
  • Een eerste ervaring op een customer service afdeling is een plus.
  • CommerciĆ«le feeling, georganiseerd & nauwkeurig werken en hands-on zijn woorden die je op het lijf geschreven zijn daarnaast ben je communicatief sterk en wil je elk mogelijk probleem mee helpen oplossen.
  • Een gezonde dosis stress schrikken je niet af.
  • Je bent administratief onderlegd en MS Office kent weinig geheimen voor jou.
  • Nederlands - Frans en Engels zijn talen waarin je je vlot kan uitdrukken zowel schriftelijk als mondeling.
  • Jouw profiel

  • Je haalt veel voldoening uit het verder helpen van klanten, met een glimlach sta jij in voor een uitmuntende klantenservice en hou je de klanttevredenheid hoog.
  • Een eerste ervaring op een customer service afdeling is een plus.
  • CommerciĆ«le feeling, georganiseerd & nauwkeurig werken en hands-on zijn woorden die je op het lijf geschreven zijn daarnaast ben je communicatief sterk en wil je elk mogelijk probleem mee helpen oplossen.
  • Een gezonde dosis stress schrikken je niet af.
  • Je bent administratief onderlegd en MS Office kent weinig geheimen voor jou.
  • Nederlands - Frans en Engels zijn talen waarin je je vlot kan uitdrukken zowel schriftelijk als mondeling.
  • Wil jij werken in een dynamische organisatie met een internationaal karakter dat bijdraagt aan een betere leefwereld voor onze medemens.

    Een bedrijf dat niet alleen stilstaat bij het realiseren van omzet maar ook in het opbouwen van intensieve relaties zowel intern als extern, het ontwikkelen van een aangename en innovatieve werkomgeving voor medewerkers en zekerheid op lange termijn.

    Ruimte voor ieders persoonlijkheid, respect voor elkaar en het samenwerken in een team zijn belangrijke zaken die je zeker kan terug vinden.

    Wij bieden jou

    Wil jij werken in een dynamische organisatie met een internationaal karakter dat bijdraagt aan een betere leefwereld voor onze medemens.

    Een bedrijf dat niet alleen stilstaat bij het realiseren van omzet maar ook in het opbouwen van intensieve relaties zowel intern als extern, het ontwikkelen van een aangename en innovatieve werkomgeving voor medewerkers en zekerheid op lange termijn.

    Ruimte voor ieders persoonlijkheid, respect voor elkaar en het samenwerken in een team zijn belangrijke zaken die je zeker kan terug vinden.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier