Assistent Store Manager Vliegende ploeg Kempen
Lidl Belgium
GEEL
14 uur geleden
source : VDAB

Overzicht

Wij zoeken extra collega's voor onze vliegende ploeg uit te breiden. Als medewerker in onze vliegende ploeg spring je bij in de winkels waar dat nodig is.

Door jouw extra paar handen kunnen we onze medewerkers de hulp geven die ze nodig hebben en onze klanten de topservice die ze gewoon zijn.

Je doet elke dag iets anders. Elke dag een andere winkel, nieuwe collega's, nieuwe taken, Je ondersteunt Team Lidl waar nodig.

Hoe ziet je job eruit?

  • Als assistant store manager ben je de rechterhand van de store manager.
  • Een bureaujob? Integendeel! De winkel is je habitat en jij garandeert dat hij er altijd keurig bij ligt. Rekken vullen, bestellingen plaatsen en opvolgen, de interne taakverdeling uitstippelen
  • Je bent samen met de store manager het aanspreekpunt voor je collega's. Je stimuleert het team en geeft eerlijke feedback.
  • Een assistant store manager is een rots in de branding. Je springt bij om je teamleden operationeel te ondersteunen.
  • Wie ben jij?

  • Je hebt een diploma secundair onderwijs (BSO, TSO, ASO) op zak.
  • Je hebt al enkele leidinggevende ervaringen op je conto geschreven, als assistent store manager in een kleinere winkel of in een compleet andere sector.
  • Enthousiast, energiek en klantgericht : dat ben jij ten voeten uit.
  • Je houdt steeds het hoofd koel en stelt de juiste prioriteiten voorop.
  • Je bent nauwkeurig, werkt georganiseerd en zet graag de puntjes op de i.
  • Werken op zaterdag? Geen probleem! In ruil geniet je van een vrije weekdag.
  • Je beschikt over eigen vervoer.
  • Je bent flexibel qua planning en afstand. Je bent bereid om je tot 50 km rond je woonplaats te verplaatsen.
  • Jobgerelateerde competenties

  • De verkoopruimte en de producten in de afdeling onderhouden en schoonmaken
  • De staat en bewaring van bederfbare producten controleren
  • Producten die niet meer verkocht kunnen worden uit de rekken halen

  • Betalingen ontvangen
  • Producten inventariseren
  • De klant verwelkomen
  • De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten

  • Goederen en producten ontvangen
  • De levering controleren

  • De temperatuur van koelkasten en koelruimtes controleren
  • Producten naar een afdeling brengen
  • Producten op rekken of schappen plaatsen

  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
  • Bestellingen plaatsen

    Aanbod

    Wat krijg jij van ons?

  • Een voltijds contract (36u / per week) van onbepaalde duur.
  • Bovenop je brutoloon geniet je van een waaier aan premies en extralegale voordelen (oa een flexibiliteitspremie, kilometervergoeding, onkostenvergoeding gsm, maaltijdcheques, )
  • Jij hebt recht op 20 wettelijke vakantiedagen en 6 extra ADV-dagen. Omdat we fan zijn van een goede work-lifebalans bieden we bovendien bijkomende anciënniteitsdagen.
  • Je vliegt er natuurlijk niet zomaar onmiddellijk in. Je krijg eerst een goede opleiding zodat je snel een toegevoegde waarde voor je collega's bent.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier