Klantendienstmedewerker (INBOUND)
TRIXXO JOBS OUDENAARDE
GENT
4 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Door jouw persoonlijke aanpak voelt de klant van Luminus zich gehoord, geholpen en gewaardeerd. Na het contact met jou weet de klant dat hij de juiste beslissing heeft genomen om voor Luminus te kiezen als zijn energieleverancier.

Profiel

Heb jij alles in huis om die klantgerichte expert te worden?

  • Je vindt het leuk om anderen te helpen en bent van nature dienstverlenend ingesteld.
  • Je kan goed luisteren naar de klant en weet de situatie goed samen te vatten om snel tot de kern van de zaak te komen en op basis daarvan een juiste oplossing te bieden.
  • Je kan je goed inleven in de situatie van de klant en daar op passende wijze naar handelen.
  • Je bent de klant altijd een stapje voor. Je geeft advies waar de klant iets aan heeft en waarmee je hem mogelijk verrast.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, bent niet verlegen en durft de leiding te nemen in de interactie met de klant.
  • Omdat veel van onze klanten met jou gaan communiceren via chat en email is het belangrijk dat je het Nederlands, zowel gesproken als geschreven, perfect beheerst.
  • Je vindt het leuk om nieuwe kennis te verwerven, mee te denken over procesverbeteringen en je kennis en ervaring te delen met je collega’s en het management.
  • Je bent niet snel van de wijs te brengen door veranderende omstandigheden en vindt het leuk om in een team te werken.
  • Je bent computervaardig en weet snel belangrijke data op te zoeken en ook in te geven in onze systemen.
  • Je bent bereid om altijd bij te leren en je eigen prestaties te verbeteren op basis van feedback en coaching.
  • Je bent gemotiveerd om, nadat je de klant goed geholpen hebt, hem een commercieel voorstel te doen voor aanvullende Luminus-diensten.
  • Jobgerelateerde competenties

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier