Shop Manager - TNStore Brussels-Avenue Louise
Telenet
Brussel, Belgium
7 uur geleden

Als shopmanager ben je verantwoordelijk voor het klantencontact van BASE / Telenet en zorg je ook voor het aansturen, coachen en motiveren van een team.

Als échte BASE / telenet-ambassadeur handel je steeds met de BASE / telenet waarden als leidraad en je draagt deze ook uit naar je team.

Je bent commercieel, hebt een sterke drive & gaat er met volle goesting tegenaan om de salesresultaten van je winkelpunt en beste service voor de Base klanten continu te verbeteren.

Je beschikt over sterk communicatieve skills en je beheerst NL of FR uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk.

Je bent verantwoordelijk voor :

  • Je zorgt voor de optimale coaching van je team.
  • Je begeleidt jouw mensen zodat zij zich optimaal ontwikkelen in hun job.
  • Je zorgt ervoor dat je een goed beeld krijgt van de drijfveren en competenties van de mensen in jouw team. Door mee te volgen met je mensen wanneer zij in contact zijn met onze klanten, kan je goed inschatten of zij de juiste aanpak naar klanten hanteren en weet je waar zij sterk in zijn én waar hun ontwikkelpunten liggen.
  • Je vertaalt deze ontwikkelpunten in heldere actiepunten waarmee je mensen aan de slag kunnen gaan.

  • Je zorgt voor een flexibele inzetbaarheid van je team.
  • Je zorgt voor het welzijn van je team en hebt oog voor de specifieke noden van je teamleden.
  • Op basis van bovenstaande input, maak je per persoon een coachingsplan op maat’ op. Je past je aanpak aan aan de behoeften van de persoon die je coacht.
  • Je zorgt bv. voor de gepaste ondersteuning voor starters en meer ervaren leden in je team.

  • Je brengt de noden voor de training van jouw team in kaart en zorgt voor een goede begeleiding voor, tijdens en na de trainingen.
  • Je zorgt voor een continu dialoog met de mensen in jouw team waarbij eerlijk en actiegericht feedback wordt gegeven over ieders bijdrage.
  • Je laat je mensen zelf tot inzicht komen en je stuurt bij indien nodig.

  • Om de dynamiek in je team hoog te houden, neem je zelf het initiatief om bvb. incentives te organiseren. Bij company wide incentives, zorg je voor een goede communicatie en zorg je ervoor dat de incentive blijft leven binnen jouw team.
  • Je communiceert steeds op maat van je team. Je filtert de informatie vanuit het management naar relevantie en je brengt deze informatie op een gestructureerde en motiverende wijze over naar jouw team.
  • Je organiseert op frequente basis interactieve teammeetings met je team.
  • Naargelang de noden kan je, op basis van je competenties, ingeschakeld worden bij bv. de recrutering en opleiding van verkopers, of in andere klant-, verkoop-, of servicegerelateerde projecten.
  • Je zorgt ervoor dat onze klanten bij elk contact een Amazing Customer Experience beleven.

  • Je zorgt ervoor dat je een goed beeld krijgt van je klant door connectie te maken, oprechte interesse te tonen en actief te luisteren.
  • Waarna je de beste oplossing aanbiedt en een tevreden klant als resultaat hebt.

  • Je zorgt ervoor dat jouw kennis over producten, processen en systemen up to date blijft zodat je mee bent met alle veranderingen binnen Base.
  • Je helpt je collega’s in de mate van het mogelijke zelf verder bij inhoudelijke vragen of bij escalaties van klantendossiers.

    Indien nodig, haal je je informatie bij je collega’s en je DM.

  • Je kijkt kritisch naar de huidige processen / procedures en je signaleert mogelijke verbeterpunten naar de juiste personen binnen de organisatie.
  • Je motiveert ook je team om kritisch mee te denken en hun ideeën door te geven.

  • Je bewaakt het geven van een Amazing Customer Experience voor alle medewerkers in je team en geeft zelf het goede voorbeeld.
  • Je zorgt ervoor dat jij en je team de kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen behalen.

  • Door je uiterst resultaatsgerichte houding behaal je je gemeenschappelijke en individuele targets en KPI’s
  • Je rapporteert op regelmatige basis naar jouw leidinggevende. Je bespreekt samen je eigen performance, de performance van jouw team en jouw plan van aanpak hieromtrent.
  • Qua performance, kijk je naar de resultaten qua klantentevredenheid, verkoop, en andere business doelstellingen. Je geeft ook jouw feedback over wat er leeft binnen jouw team en je zorgt voor een goede balans tussen het inspelen op de noden van jouw team en de verwachtingen vanuit het management.

  • Daarnaast bekijk je dagelijks de individuele resultaten van jouw mensen en jouw klantenportefeuille (kwalitatieve en kwantitatieve resultaten die bijdragen tot de klantentevredenheid, omzet en efficiëntie).
  • Je checkt steeds goed af of jouw bevindingen vanuit het mee volgen met jouw mensen overeenstemmen met de behaalde resultaten.

    Je zorgt mee voor de perfecte uitstraling van jouw verkoopspunt.

  • Je bent verantwoordelijk voor de implementatie van het marketingplan op een correcte wijze. (dummy, posters, accessoires en andere marketing materialen)
  • Je neemt onmiddellijk actie indien je onvolkomenheden opmerkt of indien er gemeld worden. ( bvb. Pos materiaal, winkelinrichting, defecten, (facilities) ).
  • Je bent verantwoordelijk voor orde en netheid in alle ruimtes van de winkel. Ook buiten de winkel zorg je voor een perfecte BASE / Telenet-uitstraling.
  • Je speelt in op lokale opportuniteiten door bvb. specifieke marketingacties aan te vragen.
  • Je verzorgt de administratie en logistieke handelingen

  • Als shopmanager heb je een belangrijke verantwoordelijkheid om de taken van jouw team te plannen naar alle activiteiten waarvoor zij worden ingezet.
  • Deze taken behelzen een breed scala van zowel klanten-interacties als administratieve ondersteuning.

  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van alle administratieve en logistieke procedures zoals o.a. repair, verzendingen, kassa, ecowave, klanten opbellen zoals omschreven in de beschikbare bronnen.
  • Procedureboek, Tamigo, Optimize, klantenservice,...)

  • Je bent verantwoordelijk voor een optimaal stockbeheer van je winkelpunt, dit uit zich zowel in een correcte opvolging van de voorraad als het beheer van de stockruimte en de processen hierrond.
  • Je volgt de door jou of je team opgestarte administratieve en logistieke zaken end to end op en escaleert waar nodig.
  • Aanbod :

    Start een nieuw avontuur bij Telenet / BASE! Een organisatie die constant in beweging is. We houden een oogje in het zeil voor talent, ambitie en leergierigheid.

    We coachen je, leiden je op en maken je deel van ons verhaal. Bovendien geniet je van een loon- en voordelenpakket waarmee je hoge ogen gooit.

    Kom het zelf ervaren, onze passie werkt aanstekelijk.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier