90%
Artesis Plantijn University College
Antwerpen, Belgium
3 dagen geleden

Taakomschrijving

Wij zijn op zoek naar een ervaren en creatieve marketeer met een can do’-mentaliteit om het marketingcommunicatie-team van de AP Hogeschool te versterken.

Je werkt, onder verantwoordelijkheid van het diensthoofd Marketingcommunicatie, aan het opzetten en evalueren van vnl. digitale marketingstrategieën en specifieke projecten, campagnes en events.

Je doet dat vanuit een actuele marketingervaring die je kan toepassen op zowel hogeschoolbrede projecten, als voor campagnes in het kader van opleidingen in het domein van businessmanagement, techniek, communicatie, IT, wetenschap,

Je staat onder andere in voor :

  • de uitwerking van overkoepelende marketing- en communicatiestrategieën en -projecten binnen de algemene marketingstrategie, met acties gericht op bestaande en nieuwe doelgroepen en als doel de werving van studenten te versterken.
  • het opstellen van een marketingplanning voor het departement Management en Communicatie én het departement Wetenschap en Techniek, met specifieke doelstellingen en resultaatsindicatoren.
  • Je zet daarbij o.a. in op content en inbound marketing. Je overlegt hiervoor ook met de departementshoofden en opleidingshoofden van beide departementen.

  • het meewerken aan events en projecten in het kader van de branding’ van de AP Hogeschool.
  • het maken van analyses en rapporten o.b.v. beschikbare data en / of (markt)onderzoek . Je bereidt ook nota’s en adviezen voor en vertaalt ze naar de praktijk.
  • het fungeren als SPOC voor (eerder) strategische of ondersteunende communicatie- en marketingvragen, voor beide departementen.
  • De eerstelijnsvragen vanuit een departement worden gesteld aan het respectievelijke departementaal communicatie-anker, waarmee je vlot samenwerkt.

  • duidelijke briefings voor je communicatiecollega’s en eventueel externe experts die jouw plannen vertalen naar concrete uitwerkingen, en de opvolging ervan.
  • Jij bent, als marketing adviseur verantwoordelijk voor de uitwerking van de marketingplannen, en je werkt in teamverband om tot een optimaal resultaat te komen.

  • de optimalisatie van de marketing van AP hogeschool. Je volgt hiervoor de evoluties binnen marketing, communicatie en digitale technologieën , en je neemt ook initiatieven om de huidige aanpak en werking te verbeteren.
  • Profiel

  • Je bezit een masterdiploma, bij voorkeur in marketing .
  • Je hebt bij voorkeur minstens 5 jaar relevante werkervaring in (digitale) marketing.
  • Je hebt ervaring met projectwerking : je weet dat een overzichtelijke planning het begin is van een geslaagd project, bent in staat goede briefings op te stellen en coördineren doe je op automatische piloot.
  • Samenwerken zit in je DNA en je hebt de maturiteit verworven om met diverse collega’s samen te werken. Dat kan je in deze functie goed gebruiken, want je werkt zeer vaak samen met de collega’s van je team, departement -
  • en opleidingshoofden, andere collega’s en externe partners / leveranciers.

  • Je bent mee met digitale marketing. Je bent volledig mee met content en inbound marketing , conversie, leads, SEO en social advertising.
  • Je bezit de nodigde ICT-vaardigheden waaronder Microsoft Office-toepassingen, een degelijke kennis van video marketing, websitebeheer en grafisch design waarmee je collega’s en externe partijen goed kan briefen en aansturen.
  • Je hebt een goede kennis van het Engels .
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier