Support Engineer
IT-Planet
Regio Antwerpen, BE
4 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Wat deze positie betreft, het gaat hier over een Service Desk Agent die als eerste taak heeft de Call Intake te verzorgen van de externe partners (agenten en makelaars : ongeveer 1000) van de klant.

  • Deze calls handelen voornamelijk over de web applicaties van de klanr die door hen gebruikt worden : how to vragen, hulp bij het gebruiken van de applicaties (opmaak offertes, polissen, behandelen schadegevallen,...).
  • Naast de Call Intake moeten zij ook 75% van de ontvangen calls direct in eerste lijn support kunnen oplossen aan de telefoon.
  • Een opleiding in het gebruik van de PV specifieke applicaties wordt voorzien.
  • Basis kennis van technische Workplace aspecten is eveneens noodzakelijk, hiermee bedoel ik dan MS Office, MS Windows10, Active Directory ondervragen, basis principes van tablets en smartphones.
  • Doch ook heel belangrijk is de omgang met de gebruikers zelf, de persoon moet over de juiste skills beschikken om de gebruiker te helpen in moeilijke omstandigheden zonder zelf "stressie" te worden.
  • Werkplaats : Antwerpen
  • Taal : Tweetaligheid is een vereiste NL / FR. Kennis van het Engels is een pluspunt.
  • Enkele jaren relevante Helpdesk ervaring is ook noodzakelijk .
  • Profiel

    Jobgerelateerde competenties

  • Toepassingen ontwikkelen op een besturingssysteem : Windows
  • Aanbod

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier