Customer Support Team Lead CodaBox
Isabel 6
Belgium
7 dagen geleden

Isabel NV is de belangrijkste aanbieder van internetbankieren voor professionele gebruikers in België. Grote bedrijven, KMO’s en overheidsinstellingen voeren jaarlijks 400 miljoen beveiligde transacties uit voor een waarde van 2.400 miljard euro.

Isabel is ook de drijvende kracht achter Zoomit, de gratis dienst in Internet Banking waarmee facturen met één muisklik snel en gemakkelijk beheerd en betaald worden.

Jaarlijks worden meer dan 12 miljoen facturen en loonbrieven via Zoomit beheerd.

CodaBox is een dynamisch Belgisch bedrijf dat een constante groei laat optekenen in een sector die in volle verandering is.

Wij maken boekhouding eenvoudig door technologische oplossingen te ontwikkelen waarmee accountants en ondernemers probleemloos hun bedrijf kunnen laten groeien.

waarmee accountants en ondernemers probleemloos hun bedrijf kunnen laten groeien

Dankzij de expertise van ons team zijn we in staat om innovatieve oplossingen aan te bieden die dagelijks voor duizenden professionals het verschil maken.

Onze technologie helpt onze klanten om :

  • Hun documentenstroom te digitaliseren (bankafschriften, loonlijstdocumenten, facturen, ...)
  • Hun efficiëntie te verhogen
  • Hun inkomsten te verhogen
  • Fouten tot een minimum te beperken
  • De samenwerking met hun klanten te verbeteren
  • CodaBox maakt deel uit van Isabel Group, de grootste Belgische Fintech die een brede waaier aan bankoplossingen aan professionele gebruikers aanbiedt.

    Onze kantoren zijn gevestigd in Leuven en Brussel.

    CodaBox is geen typisch of alledaags bedrijf. Onze bedrijfscultuur is gebouwd op :

  • Intense samenwerking
  • Wederzijds respect
  • Een "can do" mentaliteit
  • We praten met elkaar, denken na over de oplossing en gaan onmiddellijk tot actie over, zonder kostbare tijd te verspillen.

    Dit stelt ons in staat om aan de top te blijven in een zeer competitieve markt.

    Snel en efficiënt handelen is niet enkel een begrip, het is een manier van leven.

    Onze collega's vormen de ruggengraat van de organisatie en we dagen hen constant uit om met het status quo te breken. Dag in en dag uit.

    Als onze nieuwe Customer Support Team Lead zal je het CodaBox Supportteam te Leuven vervoegen en behandel je op professionele wijze een brede waaier aan vragen met betrekking tot de diensten en producten van de onderneming.

    Je zal verantwoordelijk zijn voor de volgende taken :

  • Helpdesk : Je beantwoordt vragen van klanten via e-mail en telefoon. Je beheert de tickets die worden aangemaakt door onze klanten via een online ticketing systeem.
  • Dit doe je zowel in het Frans als Nederlands.

  • Analyse : Indien een probleem werd gemeld of uit de monitoring volgt, ga je zelf onmiddellijk over tot de analyse. De oorzaken breng je in kaart en indien mogelijk los je het probleem zelf meteen op.
  • Opvolging : voor meer complexe problemen transfereer je de case naar je supportmanager, maar behoud je de ownership.

  • Documentatie : een goede documentatie voor eindgebruikers is essentieel. Je identificeert fouten of gaten in de huidige documentatie, en doet voorstellen om deze te verbeteren.
  • Je doet ad hoc ondersteunend werk in verband met de testing van het platform en doet voorstellen om de CodaBox diensten te verbeteren.
  • Je oefent een leidinggevende functie uit binnen het supportteam. Je behoudt het overzicht van de work load in het team en stuurt bij waar nodig.
  • Ondersteuning van collega’s je bent hun back-up in geval de vraag niet door eerste lijn support kan opgelost worden.
  • Je ondersteunt de Support Manager in de dagelijkse organisatie van het team. Je zal ook aan deze persoon rapporteren.
  • Je bent vlot tweetalig (Frans / Nederlands)
  • Verzorgde communicatie zowel mondeling als schriftelijk
  • Klantgericht
  • Analytisch ingesteld : je wil elke vraag of elk probleem begrijpen
  • Flexibel, gestructureerd en zeer goed georganiseerd
  • Team player
  • Je kan goed inschatten welke vragen met prioriteit moeten behandeld worden en je bent stressbestendig tijdens drukke periodes
  • Je hebt geen nood aan duidelijk afgelijnde procedures. Nieuwe ontwikkelingen of onverwachte situaties schrikken je niet af
  • Je toont commitment en bent bereid om voor de extra mile te gaan
  • Professioneel gebruikt : FTP, Database beheer (SQL), Windows Scheduled tasks, Teamviewer
  • Basiskennis : XML
  • Notie : API
  • Brede computervaardigheden : Outlook, Excel, Remote Desktop Application, je leert snel nieuwe toepassingen kennen (bv. Ticketing systeem).
  • Ervaring in het geven van support is een must, ervaring in het schrijven van support documentatie is een plus
  • Een competitief salarispakket
  • Een pak extralegale voordelen
  • Een open & dynamische werkomgeving
  • Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier