Logistic Solutions Manager - België (flexibel mbt locatie) Antwerpen
Fabory
Turnhout, België
2 dagen geleden

De Rol

Als Logistic Solutions Manager draag je zorg voor het implementeren van logistieke bedrijfsconcepten bij de klant, teneinde kostenreductie, nieuwe orders, omzetuitbreiding en uiteindelijk een betere klantenbinding voor Fabory te realiseren.

In deze rol, ben je ook verantwoordelijk voor een succesvolle projectaanpak en implementatie. Daarnaast leid je in jouw rol een klein team van merchandisers.

Zij zijn dagelijks bij de klant en zorgen ervoor dat de voorraden optimaal blijven en beantwoorden vragen over het assortiment.

Om de uitdaging aan te gaan, heeft de rol een internationale reikwijdte, jou focus ligt op België, maar uw expertise kan ook in andere Europese landen worden gevraagd.

We rekenen op jou om de landenstrategie (België) voor Fabory Smart Solutions te bepalen, ontwikkelen en implementeren. Uit deze strategie leid je vervolgens tactische en operationele plannen af die je kunt implementeren om met onze Fabory Smart Solutions beter te presteren dan de markt en de concurrenten.

Je neemt ook de verantwoordelijkheid voor de logistiek van deze oplossingen bij de klant, en de optimalisatie daarvan.

Je rapporteert aan de landendirecteur België, en werkt nauw samen met interne afdelingen zoals Key Account Management, Account Management en Supply Chain Management.

Daarnaast zal je onderdeel uitmaken van ons Management Team (MT).

In de kern houd je jezelf bezig met :

  • Implementatie klantgerichte logistieke oplossingen waarbij je de spil bent tussen verschillende interne afdelingen, zoals KAM, AM, en Supply Chain.
  • Het definiëren, ontwikkelen en implementeren van de landenstrategie (België) voor Fabory Smart Solutions om beter te presteren dan de markt en de concurrenten op het gebied van deze oplossingen.
  • Uit deze strategie leid je vervolgens tactische en operationele plannen af, die jij kunt uitvoeren om de markt te overtreffen met Fabory Smart Solutions.

    Je bent ook verantwoordelijk voor de logistiek van Fabory Smart Solutions bij de klant en de optimalisatie daarvan.

  • Inventarisatie van de te verwachte werkzaamheden, de in te richten locaties bij de klant en de wijze waarop de klant beleverd kan worden.
  • Verzorgen van implementatievoorstellen / presentaties zowel intern als extern.
  • Het maken van een planning ten aanzien van het benodigde personeel, bestellen van hardware en bakken en of disposables t.
  • b.v. het in te richten project.

  • Advisering toekomstige uitbreidingen bij de klant (signaalfunctie).
  • Advisering inzake kostenoptimalisatie zowel voor Fabory als voor klant.
  • Het bewaken van de inrichtingskosten in samenwerking met de Sales afdeling.
  • Vernieuwingen aandragen op het gebied van logistieke oplossingen en de toegevoegde waarde hier van.
  • Opstellen van klant evaluatierapporten voor de sales afdeling en indien wenselijk deze gezamenlijk bespreken met de klant.
  • Coördinerende en uitvoerende rol bij het implementatieproces bij onze klant.
  • Verantwoordelijk voor de vooraf opgestelde KPI’s; waaronder interne cost savings / budget / marges / productiviteit verbeteringen.
  • Verantwoordelijk voor ontwikkeling, toepassing en onderhoud van het Quickscan TCO-model
  • Managen van logistieke klachten en claims.
  • Leidinggevende taken :
  • Directe coaching en aansturen van een aantal merchandisers door het inplannen van coachingsdagen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de omzet gekoppeld aan de aan jou toegewezen merchandisers.
  • Verantwoordelijk voor het juist uitvoeren van het HR beleid waaronder ziekteverzuim, performance management en werving & selectie.
  • Tevens verantwoordelijk voor alle (verlof)planningen.

  • Leidinggevende taken :
  • Directe coaching en aansturen van een aantal merchandisers door het inplannen van coachingsdagen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de omzet gekoppeld aan de aan jou toegewezen merchandisers.
  • Verantwoordelijk voor het juist uitvoeren van het HR beleid waaronder ziekteverzuim, performance management en werving & selectie.
  • Tevens verantwoordelijk voor alle (verlof)planningen.

  • Communiceren van beleidsafspraken en regelgeving aan medewerkers.
  • https : / / www.youtube.com / embed / GvWeUzD h c

    Wat wij zoeken

    Wij zoeken een collega met affiniteit met commerciële ervaring of klantgerichte rol. Je hebt ervaring in de logistieke operaties van productiebedrijven en bent bekend met inkoop- en supply chain-processen, logistieke oplossingen, digitalisering en projectmanagement.

    Idealiter heb je ook een masterdiploma (of gelijkwaardig) op het gebied van logistiek. Aangezien uw focus op België ligt, is het cruciaal dat u vloeiend Nederlands en Frans spreekt en ook comfortabel communiceert in het Engels.

    En last but not least, aangezien je leiding geeft aan een team, is het cruciaal dat je minimaal 3 jaar ervaring hebt in people management.

    Wat wij bieden

    We geven je graag de kans om je te ontwikkelen tot je beste zelf, door stevig te focussen op je groei, ontwikkeling en te investeren in een omgeving waar je elke dag blijft leren.

    Wij geven je de ruimte om te innoveren en te initiëren. Zo bieden we je tal van groeimogelijkheden, om het juiste te doen en verder te ontwikkelen als professional.

    Daarnaast kun je (op basis van een 40-urige werkweek) verwachten :

  • Vakantiegeld en een bonus schema (13e maand)
  • Een hospitalisatieverzekering en een groepsverzekering maken ook deel uit van ons verloningspakket.
  • Omdat we geloven in een goede balans tussen prestatie en relaxen bieden we je ook nog wat vrije tijd naast de weekenden, zo krijg je naast de 20 wettelijke verlofdagen 12 extra dagen (ADV).
  • Bedrijfswagen en tankkaart.
  • Laptop en mobiele telefoon.
  • Goede plek om te werken met flexibiliteit in tijd en locatie.
  • Laten we elkaar ontmoeten!

    Ben jij de persoon die we zoeken? Ben je klaar om Fabory te versterken als Logistic Solutions Manageren het verschil te maken voor jezelf, ons team en onze klanten?

    We kijken uit naar je sollicitatie.

  • Solliciteer via de knop "Apply now". Reacties worden behandeld volgens ons vacaturebeheerbeleid.
  • De sollicitatieprocedure omvat een beoordeling en een backgrondcheck.
  • Iedereen is anders en die verschillen helpen ons om een nog betere werkgever en leverancier te worden. Daarom willen we weten wie je werkelijk bent!
  • Wie is Fabory?

    Bij Fabory vormen bevestigingsmiddelen de kern van alles wat we doen. Ze zijn essentieel om de wereld draaiende te houden, bevestigingsmiddelen vind je overal.

    Denk aan bruggen en machines, de stoel waar je op zit of de computer die je gebruikt. Sinds 1947 zijn wij experts in het leveren van hoge kwaliteit bevestigingsmaterialen, aanverwante producten en oplossingen voor professionals, van kleine bedrijven tot multinationals.

    We zetten ons in voor sterke en duurzame relaties met onze klanten en leveranciers en zijn dé partner voor iedereen die efficiënte en veilige operaties uitvoert.

    We observeren en luisteren om te begrijpen hoe dingen werken of falen. Teamwork is de basis van ons bedrijf. Elk teamlid speelt een belangrijke rol en elke dag werken we samen om een uitstekende service te bieden aan onze klanten.

    We zien talent graag gedijen en bieden je veel kansen om te leren en je carrière op te bouwen.

    Equal Opportunity Workplace

    Fabory is een Equal Opportuniy Workplace. Alle gekwalificeerde kandidaten zullen dezelfde kansen krijgen voor de vacature zonder rekening te houden met ras, huidskleur, religie, geslacht, seksuele geaardheid, genderidentiteit, nationale afkomst of handicap.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier