Dendermonde/ZeleDendermonde/ZeleDendermonde/Zele
AZ Sint Blasius
Zele, Belgium
4 dagen geleden

Bedrijf

az Sint-Blasius is met haar eeuwenlange geschiedenis en traditie een vaste waarde in de ruime regio.

Anno 2019 heeft az Sint-Blasius zich ontpopt tot een centrum van hoogkwalitatieve medische hulpverlening.

Het ziekenhuis behaalde voor de 2de maal het JCI kwaliteitslabel. Deze wereldwijd hoogaangeschreven erkenning toont objectief aan dat az Sint-

Blasius een uitstekend en veilig georganiseerd ziekenhuis is, met een sterke verbetercultuur, gericht op een uniforme, kwaliteitsvolle en veilige zorg.

Het ziekenhuis maakt deel uit van het Vlaams Ziekenhuisnetwerk KU Leuven.

Met meer dan 1200 werknemers en 140 artsen mag az Sint-Blasius zich veruit de grootste werkgever uit de regio noemen.

Het ziekenhuis is actief op 2 sites : één in Dendermonde en één in Zele.

Functiebeschrijving

Het directiesecretariaat maakt deel uit van het organisatieondersteunend departement. Deze dienst staat garant voor een vlotte organisatie van de dagelijkse werkzaamheden van de ziekenhuisdirectie en ondersteunt haar in haar administratieve taken.

De dienst telt 5 directieassistenten.

  • Je bent de rechterhand van de verpleegkundig en paramedisch directeur en diens stafleden voor alles wat administratie en organisatie betreft
  • Je verzekert samen met je collega’s directieassistenten de permanentie op het directiesecretariaat
  • Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van het zoek- en meldcentrum en ondersteunt de ziekenhuismedewerkers in hun procedure-opmaak
  • Het takenpakket bevat onder andere : Beantwoorden van inkomende post, telefoons en mails Agendabeheer : planning en opvolgen van afspraken Organisatie van interne en externe vergaderingen Verslaggeving van vergaderingen binnen het departement en opvolging van de hierin genomen beslissingen Administratieve opvolging van dossiers en projecten Algemeen secretariaatswerk Onthaal van bezoekers en interne klanten Redactie van verpleegkundige procedures, opvolging van de publicatie en validatieflow van ziekenhuisbrede procedures
  • Profiel

  • Je beschikt minimaal over een diploma van bachelor medical management assistant
  • Werkervaring in een gelijkaardige directieassistentiefunctie / procedurebeleid is een pluspunt
  • Je bezit een goede kennis van MS Office toepassingen (met nadruk op kennis Excel)
  • Verantwoordelijkheidszin, stipt en accuraat handelen zijn een must
  • Je werkt graag pro-actief én zelfstandig met zin voor efficiëntie, je beschikt over voldoende organisatietalent
  • Je bent flexibel, contactvaardig en zeer servicegericht
  • Je functioneert goed in teamverband
  • Het betreft een vertrouwensfunctie, die discretie en tact vereist
  • Wij bieden

    Je werkt in een aangename werksfeer binnen een dynamisch team.

    Wij bieden een sectorconforme verloning , met toeslagen voor onregelmatige prestaties (met als extra een oproeppremie van 15% bij wijzigingen van het uurrooster op vraag van de werkgever binnen de 48u vóór aanvang van het uurrooster).

    Daarnaast omvat het salarispakket eveneens extralegale voordelen, een hospitalisatieverzekering, een groepsverzekering voor iedereen, parkeergelegenheid, een fietsvergoeding en sociaal abonnement.

    Je werkt in een uitdagende werkomgeving met mogelijkheid tot het volgen van vorming.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier