Commercieel Medewerker/ster
AXA Bank Belgium
Maaseik
1 dag geleden

Bedrijfsomschrijving

Sinds 31 december 2021 maakt AXA Bank Belgium deel uit van Crelan Groep . Door de overname verdubbelt Crelan Groep qua omvang en wordt ze de vijfde bankengroep in België.

We bundelen onze krachten met Crelan en bouwen samen een nieuwe fusiebank onder het Crelan-logo.

Onze klanten zijn Belgische gezinnen en ondernemers . We maken hen sterker door hen proactief te begeleiden in de opbouw en het beheer van hun vermogen, via advies op maat voor woonkredieten en beleggingen .

Gebruiksvriendelijke digitale tools en persoonlijk contact gaan bij ons hand in hand. In 2020 werden we door onze klanten beloond met de Bank Award voor het beste kantorennetwerk, in 2021 met de Bank Award voor meest innovatieve bank.

AXA Bank kan rekenen op een netwerk van 400 zelfstandige agentschappen met een stevige lokale verankering en een hechte band met hun klanten.

Belangrijke eigenschappen om aan de slag te gaan in ons agentennet zijn : zich professioneel opstellen en luisterbereidheid en beschikbaarheid tonen ten aanzien van klanten.

Functieomschrijving

AXA Bank agent VRINSSEN met kantoren in Hasselt en Maaseik is al jaren een vertrouwd gezicht voor al uw bank- en verzekeringszaken in de ruime regio.

Dankzij haar compleet en proactief financieel advies, is dit kantoor uitgegroeid tot een sterke lokale speler. Om de ontwikkeling van ons bankkantoor in MAASEIK verder te zetten, zijn we op zoek naar een voltijdse commerciële medewerker-ster / loketbediende (m / v / x).

a / Beschrijving

Als commercieel medewerker-ster / loketbediende speel je een belangrijke rol als klantenadviseur . Je verleent tevens commerciële en administratieve bijstand aan de verschillende (krediet- en beleggings-) adviseurs van het kantoor om de commerciële groei van het kantoor te ontwikkelen :

  • Afspraken vastleggen (telefonische prospectie) voor de commerciële medewerkers
  • Agendabeheer
  • Administratieve follow-up van de klantendossiers
  • Voorbereiding van de gesprekken en de klantendossiers
  • Bijstand in het kader van de dagelijkse werking van het kantoor
  • b / Technische vaardigheden

  • Basiskennis van de bankoplossingen : rekeningen, kredieten, beleggingen
  • Kennis van de reglementering inzake beleggingen (MiFID) is een plus
  • c / Gedragsvaardigheden

  • Duidelijk en efficiënt communiceren met de klanten, in de taal van de klant, en tegelijkertijd aandacht schenken aan de servicekwaliteit en de klantenrelatie
  • De reglementering en de interne regels naleven bij de benadering van de klant
  • Autonomie en proactieve houding om telefonisch afspraken vast te leggen en de agenda's van de experts van het kantoor te vullen
  • Organisatorische en administratieve vaardigheden , wat zich vertaalt in een goede follow-up van de klantendossiers voor de verschillende experts van het kantoor, maar tevens in een goede voorbereiding van de klantendossiers en een correcte briefing van de expert vóór het gesprek.
  • Bereidwilligheid om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen van de bank
  • d / Opleiding

  • Bacheloren / of minstens 3 jaar commerciële ervaring bij voorkeur in de financiële sector
  • e / Aanbod

  • Een afwisselende en aangename functie waarin je het verschil kan maken voor klanten en collega’s
  • Een job in jouw buurt , in een boeiende en dynamische omgeving
  • Doorgroeimogelijkheden binnen een jong en dynamisch zelfstandig kantoor
  • Een uitgebreid opleidingstraject dat de mogelijkheid biedt om verder te evolueren
  • Een marktconform loon gecombineerd met extralegale voordelen
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier