Financieel medewerker facturatie en artsenhonoraria
Sint-Maria Halle
Halle, Belgium
12 uur geleden

Functie

Jouw takenpakket bestaat uit 3 belangrijke pijlers :

Artsenhonoraria :

  • Je staat in voor de parametrisatie mbt de financiële contracten van artsen en hun uitbetalingen ;
  • Je volgt contractwijzigingen van artsen op en laat de afrekeningen van de honoraria vlot verlopen ;
  • Het opvolgen van de lopende elektronische prestatieformulieren neem jij voor jouw rekening met aandacht voor de verschillende linken naar facturatie en artsenhonoraria ;
  • Facturatie :

  • Je maakt deel uit van het team dat instaat voor een correcte maandelijkse facturatie met de verschillende stappen van voorbereiding, opstart en naverwerking, en dit voornamelijk met betrekking tot de artsenhonoraria ;
  • Je bouwt mee aan het correct parametriseren in de software Oazis, meer specifiek zorg je mee voor het opzetten en up to date houden van deze software i.
  • f.v. de geldende RIZIV-reglementering ;
  • Je formuleert voorstellen om de werking van de facturatiedienst te verbeteren ;
  • Analyse en rapportering :

  • Je voert analyses uit ter controle van de artsenadministratie en doet voorstellen met het oog op optimalisatie ;
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor het opmaken van rapporten.
  • Binnen dit takenpakket werk je nauw samen met je collega’s van de dienst administratie / facturatie. Je krijgt leiding van en rapporteert aan het diensthoofd van deze dienst.

    Je werkt volgens de voorgeschreven procedures en regels.

    Profiel

  • Je behaalde minstens een diploma van bachelorniveau ;
  • Je kan terugblikken op een praktische ervaring van enkele jaren ;
  • Je kan je zelfstandig en met de nodige motivatie inwerken in ongekende materie ;
  • Het is voor ons een pluspunt indien je reeds vertrouwd bent met de ziekenhuiswetgeving en de RIZIV-reglementering ;
  • Je bent sterk analytisch ingesteld en je beschikt over een flexibele, constructieve en communicatieve basishouding met zin voor diplomatie ;
  • Je werkt graag projectmatig en het systematisch opvolgen van processen en gemaakte afspraken vind je uiterst belangrijk ;
  • Je bent een echte teamplayer en helpt graag anderen met jouw expertise ;
  • Kennis van de software van Oazis, SAP en Forcea zijn een grote plus ;
  • MS Office en in het bijzonder Excell kent voor jou nog weinig geheimen.
  • Aanbod

    Wij bieden jou een voltijds contract van onbepaalde duur. Een deeltijds contract 4 / 5de behoort ook tot de mogelijkheden.

    Jouw salaris wordt aangevuld met een pakket aan extra legale voordelen zoals : 25 dagen vakantie, ruime interne en externe bijscholingsmogelijkheden, gratis hospitalisatieverzekering (na 6 maanden), groepsverzekering, bedrijfsrestaurant, gratis parking, vlotte bereikbaarheid van ons ziekenhuis, glijdende werkuren (tussen 7u30 en 18u) en tal van andere voordelen en kortingen.

    Je zal werken binnen een dynamische en inspirerende omgeving met een eigentijdse infrastructuur en up-to-date uitrusting

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier