Assistent Manager
AC Restaurants
West-Vlaanderen
1 dag geleden

Functieomschrijving

  • Je vormt een tandem met de Manager van de uitbating en samen zijn jullie verantwoordelijk voor het financieel en operationeel beleid van het restaurant.
  • Je bent dagdagelijks bezig met het operationeel aansturen en superviseren van het team waardoor je actief bijdraagt tot het realiseren van een optimale omzet.
  • Je steekt zelf je handen uit de mouwen, draait operationeel mee op de werkvloer en geeft daarbij het goede voorbeeld aan je teamleden zodat je gasten altijd genieten van een feilloze customer experience;
  • Je zorgt voor een positieve ontwikkeling van je medewerkers door coaching en het geven van training aan de medewerkers op de werkvloer;
  • Je ziet er op toe dat de geldende kwaliteitsnormen opgevolgd worden;
  • Je streeft onafgebroken naar verbeteringen;
  • Dagelijks streef je met je team naar een optimaal kwaliteitsniveau van de service, aangeboden producten en proper restaurant;
  • Je geeft mee uitvoering aan het HR beleid door opvolging van het absenteïsme en het beoordelen van functioneren;
  • Je onderneemt samen met de Manager acties om de vooropgestelde resultaten van de uitbating te behalen (het beheren van de P&L);
  • Je verzorgt (een deel van) de administratie van de uitbating (o.a. kasbeheer, uurroosters opmaken, inventaris, ..);
  • Je rapporteert aan de Manager
  • Profiel

    Je glimlach zegt alles over jou en klanten tevreden stellen is je tweede natuur. Je past je snel aan wisselende omstandigheden aan en voelt je als een vis in het water in een multiculturele omgeving.

    Je hebt sterke communicatieve- en sociale vaardigheden en bent een echte teamplayer!

    Daarnaast herken je je in de volgende (persoons)kenmerken :

  • Je bent op zoek naar een leidinggevende job binnen de horeca waar je samen met je team gaat voor kwaliteit en gasttevredenheid.
  • De wensen van de gast zijn voor jou altijd eerste prioriteit; je beshcikt over inlevingsvermogen en een dienstverlende instelling zodat je de gasten altijd van een vlekkeloze service kan voorzien;
  • Je ziet snel commerciële opportuniteiten;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring als leidinggevende binnen de horeca (1-3 jaar)
  • Je hebt een 'hands-on' mentaliteit en je werkt operationeel mee, aan de zijde van je team;
  • Je bent een people manager die oog heeft voor de talenten van de medewerkers en je durft hen verantwoordelijkheden toe te wijzen;
  • Met je analytische geest en je gedrevenheid weet je perfect te anticiperen op nieuwe uitdagingen en daarbij durf je zelfstandig initiatieven en belissingen te nemen;
  • Je hebt een positieve attitude en zin voor initiatief;
  • We kunnen rekenen op jou van maandag tot en met zondag en je wil graag werken volgens wisselende werkdagen en werktijden (ook het werken op feestdagen en -weekends);
  • Je spreekt vloeiend de Nederlandse taal. Elke andere taal is een plus;
  • Je kunt je gemakkelijk met de auto verplaatsen naar onze locatie in de omgeving van Mannekensvere;
  • Je bent in het bezit van een blanco strafblad.
  • Wij bieden

  • We bieden je een voltijds contract aan
  • Een verloning op maat van jouw verantwoordelijkheden plus aantrekkelijke extralegale voordelen
  • Een gevarieerde job in een bruisende omgeving, met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en alle kansen om door te groeien
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier