Tijdelijk administratief bediende
agilitas
Wevelgem
2 dagen geleden

Jouw taken

Je ondersteunt de afdeling Procurement & Facilities administratief.

Je controleert alle binnekomende facturen op correctheid en verwerkt deze adequaat.

Je behandelt mails en post en bent een pietje precies in de opvolging hiervan.

Je ondersteunt in de opmaak van bestellingen bij externe leveranciers ( kledij, materiaal, ... ).

Je stelt je professioneel op tijdens telefonische contacten met verschillende interne afdelingen en externe relaties ( leveranciers, klusjesmannen, ... ).

Je profiel

Je hebt een eerste werkervaring in een administratief ondersteunende functie.

Je kan vlot werken met PC en hebt snel door hoe programma's werken. Een stevige kennis excel is een meerwaarde.

Je werkt graag met cijfermatige gegevens en herkent het belang van nauwkeurigheid.

Je legt de juiste prioriteiten en gaat efficiënt te werk.

Je hebt een basiskennis Frans.

Je bent beschikbaar van 2 / 12 / 2019 t.e.m. 15 / 05 / 2020.

Wat bieden wij jou?

Je komt terecht in een dynamische omgeving met een stevige financiële draagkracht en reputatie.

Mogelijkheid om voltijds of 4 / 5de te werken.

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier