Customer Care Advisor
Accent
Antwerpen, Antwerpen, BE
5 dagen geleden
source : Jobat

Als klantendienst medewerker ga je inkomende oproepen van klanten met vragen betreffende niet correct adres domiciliëring facturatie betalingsuitstel beantwoorden.

Je streeft ernaar om een efficiënte en effectieve oplossingen aan te bieden. Dit vooral voor het project Orange. Je zorgt voor het administratieve beheer de verwerking en opvolging van je oproepen.

Je streeft altijd naar maximale klant tevredenheid.

  • PC skills
  • vloeiend gesproken en geschreven Nederlands
  • administratief sterk
  • empathisch en klantgerichte aanpak
  • stressbestendig en je kan actief luisteren
  • Je bent opzoek naar een halftijdse functie - 20u / 30h per week
  • Je kan werken tussen 8u - 22u maandag - zondag 5dagen / week
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier