Het bedrijf ontwikkelt producten voor mindermobiele mensen. Ze zijn gevestigd in Belgi en Nederland en werkenmet meer dan 270 medewerkers intotaliteit.
Functiebeschrijving
Voorde functie als customer service medewerker zijn wij op zoek naariemand die verantwoordelijk is voor onderstaande taken :
Je bent verantwoordelijk voor de volledigeopvolging van binnenkomende orders.
Daartoeverzorg je een accurate orderinput en communiceer je geregeld metje klanten via e-mail en via de telefoon over leveringsdata orderstatussen en voorraden.
Je bent hetaanspreekpunt voor de klant binnen de firma en werkt zeer nauwsamen met de collega's die de externe contacten met de klantenonderhoudt.
Functie-eisen
Voorde functie als customer service medewerker zijn we op zoek naaronderstaand profiel :
Je hebt eendienstverlenende klantgerichte en servicegerichte instelling.
Daarnaast beschik je over een groot empathischvermogen.
Je bent stressbestendig en kunt goedmultitasken.
Je bent accuraat en een prettigeteamplayer.
Nederlandstalig en goede kennisFrans is een vereiste.
Arbeidsvoorwaarden
Hetis een leuke werkplek met toffe collega's en een goede teamspirit.
Het is een groeiend bedrijf met ruimte voorinitiatief en ondernemerschap.
De proactievemarktbenadering.
De open communicatieno-nonsense managementstijl.
Een fulltimebetrekking van ma-vrij