Customer Care Agent
Bright Plus
HAREN (BRUSSEL-STAD)
5 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Als Customer Care Agent ben je samen met het team het eerste aanspreekpunt voor klanten. Ontvang je een vraag of verzoek, dan help je hen graag met een glimlach verder!

  • Vragen en verzoeken gaan voornamelijk over problemen met toestellen, maar ook vragen over lopende acties kunnen bij jou terechtkomen (en dit zowel per mail als per telefoon).
  • Je zorgt ervoor dat de vragen en verzoeken steeds correct in het systeem worden geregistreerd. Ook klant- en productgegevens zet je in dit systeem.
  • Dient er een technieker langs te gaan bij de klant, dan geef je hen alvast een indicatie van wanneer een bepaalde hersteldienst vrij is.
  • Profiel

  • Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands en Frans .
  • Je bent commercieel ingesteld en bent een echte teamplayer.
  • Je bent klantgericht en hecht dan ook veel waarde aan klanttevredenheid.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klantenDe producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Persoonsgebonden competenties

  • Commercieel zijn
  • Klantgerichtheid
  • Samenwerken als hecht team
  • Omgaan met stress
  • Contactvaardig zijn
  • Aanbod

  • Je gaat aan de slag in een voltijdse functie van 39 uur, waardoor je 6 ADV-dagen per jaar opbouwt.
  • Je hebt een variabel uurrooster en krijgt de kans om van thuis uit te werken .
  • Naast een marktconform salaris geniet je ook van extralegale voordelen zoals onder andere maaltijdcheques , woon-werkvergoeding , ecocheques en jaarbonussen .
  • Dit bedrijf biedt ook doorgroeimogelijkheden aan!
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier