Personal assistant met goede kennis Engels
vind!
Izegem
3 dagen geleden

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

  • Je verzorgt de agenda, plant afspraken in en volgt deze ook op.
  • Je bereidt meetings voor en woont deze ook bij.
  • Je volgt eventuele actiepunten op.
  • Je verzorgt de communicatie tussen de zaakvoerster en de twee kantoren.
  • Je neemt allerhande administratieve zaken voor je rekening.
  • Je klasseert verschillende documenten van de zaakvoerster.
  • Wat maakt jou de geknipte kandidaat?

  • Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt een bachelor genoten, bij voorkeur office management of taalkundig.
  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je verplaatst je tijdens je job tussen Izegem en Brugge.
  • Wat biedt jouw nieuwe werkgever?

  • Een uitdagende job in een sterk groeiende familiale onderneming.
  • Dit bedrijf is gespecialiseerd in de verhuur en verkoop van torenkranen en snelmontagekranen. Ze staan ook in voor montage, demontage, onderhoud en revisie.
  • De kranen doen dienst tijdens de bouw van onder meer appartementen, kantoren, woningen, villa’s, hospitalen en luchthavens.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier