ICT Servicedesk medewerker
Jessa Ziekenhuis
Hasselt, BE
16 uur geleden

Wij van Jessa zijn echte hartverwarmers. Innovatieve toekomstdenkers ook, die samen van Jessa een zieken-thuis maken. Een warm verhaal waar meer dan 3.

130 fiere medewerkers en 343 artsen elke dag aan verder schrijven. Een verhaal dat bovendien verder reikt dan de ziekenhuismuren van onze vier campussen in Hasselt en Herk-de-Stad.

Want dankzij het ziekenhuisnetwerk Zuid-West-Limburg kunnen we onze beste zorgen nog dichter bij alle patiënten brengen.

En dat onze kwaliteitslat hoog ligt, blijkt uit onze internationale accreditatie.

Om onze ambities waar te maken zijn we momenteel op zoek naar een :

Als ICT Servicedesk medewerker ben je lid van het Servicedesk-team en zorg je ervoor dat je collega’s probleemloos en efficiënt kunnen werken.

Jouw uitdagingen :

  • Je analyseert binnenkomende service aanvragen en zorgt voor een oplossing en / of een goede opvolging hiervan.
  • geeft operationele feedback aan applicatie of infrastructuur medewerkers en verleent advies en ondersteuning aan het ICT management met betrekking tot zijn / haar expertise domein;
  • biedt ondersteuning aan de eindgebruikers via mail, telefoon en / of persoonlijk contact op de werkvloer en beantwoordt in een beurtrol telefonische oproepen van eindgebruikers;
  • lost incidenten / helpdeskmeldingen op en voert gedefinieerde werkorders uit volgens de vastgestelde prioriteiten en de planning van de ICT servicedesk coördinator;
  • helpt de eindgebruiker zoeken naar een tijdelijke work-around bij problemen die niet onmiddellijk op te lossen zijn;
  • verzamelt zo veel mogelijk informatie omtrent een probleem alvorens het ticket door te geven aan 2de lijn ondersteuning;
  • verzorgt de communicatie / informatie met / voor de eindgebruiker(s) tijdens en na het oplossen van gemelde incidenten;
  • geeft klantgericht advies en ondersteuning aan de eindgebruiker in het gebruik van zowel hardware als software en streeft hierbij naar een optimale afstemming op de behoeftes van de organisatie;
  • detecteert en identificeert dringende en veelvoorkomende problemen en meldt deze aan de ICT servicedesk coördinator;
  • waarborgt de goede werking, het beoogde gebruik en de continuïteit van de dienstverlening, hij / zij zal preventief en curatief handelen indien nodig.
  • Profiel :

  • Je beschikt over een diploma hoger middelbaar onderwijs of gelijkwaardig door ervaring;
  • Bij voorkeur kan je 2 jaar ervaring in een ICT servicedesk functie voorleggen;
  • Je bent vertrouwd met Microsoft besturingssystemen en kantoorapplicaties en je hebt kennis van hardware op het niveau van PC’s, printers, servers en netwerken;
  • Je bent bereid om op korte termijn kennis te verwerven van de belangrijkste en meest kritische ICT applicaties in de organisatie;
  • Je bent stressbestendig : je kan omgaan met een veelheid aan vragen en kan prioriteiten stellen;
  • Je bent uiterst communicatief en klantgericht.
  • Aanbod :

    Wij bieden je de kans om in een uitdagende omgeving en met een team van specialisten de verdere automatisering van het Jessa ziekenhuis te stroomlijnen.

    Je kan gratis aansluiten bij onze collectieve hospitalisatieverzekering en hebt recht op maaltijdcheques. Bijkomende voordelen : groepsverzekering, vlotte bereikbaarheid, terugbetaling woon-werkverkeer, bij gebruik openbaar vervoer 100% terugbetaling.

    Omdat we de gezondheid van onze medewerkers belangrijk vinden, bieden we een waaier van programma's aan die je gezondheid bevorderen.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier