Team Leader Service Desk
Vanden Borre
Sint-Pieters-Leeuw, BE
6 dagen geleden

Ben jij een geboren ICT’er en hou je ervan om leiding te geven aan een team van enthousiaste collega’s? Dan ben jij de held die we zoeken voor onze IT servicedesk! Samen met je team vorm je het centrale punt tussen de ICT-afdeling en de interne medewerkers van Fnac Vanden Borre.

Als ervaren people manager zal je het 'applicatie-ontwikkelingsteam' op een efficiënte wijze aansturen en actief coachen.

Samen met de Business Proces Analist vertaal je de business behoeften naar IT oplossingen, zowel wijzigingen aan bestaande modules als introducties van nieuwe systemen.

Je bewaakt dat deze projecten worden uitgevoerd binnen de afgesproken termijn en binnen de krijtlijnen van de bestaande ICT-architectuur en ICT-strategie.

Schrikken uitdagingen je niet af en heb je zin om er samen voor te gaan? Dat ziet er al goed uit. Ons doel : gelukkige klanten en gebruikers.

Klinkt dit je als muziek in de oren? Dan ben jij de persoon die we zoeken.

Full Time Experienced Secondary School, Bachelor, Master French, Dutch Permanent Contract

Functie

Als Team Leader Service Desk organiseer en leid je het ICT Service Desk team.

Je definieert de doelstellingen van het team, stelt de takenplanning op en verspreidt de nuttige informatie binnen het bedrijf.

Je begeleidt, coacht en motiveert de leden van je team. Je moedigt hun persoonlijke ontwikkeling aan en zorgt voor permanente opleiding.

Bovendien werk je mee aan de vaststelling en het beheer van de begroting van het team, aan de evaluatie van de door het team verleende diensten en aan de doelmatige aanwending ervan.

Je zorgt ervoor dat de strategie die opgesteld is door het management gekend is en opgevolgd wordt door alle leden van je team en dit dankzij een strikte opvolging van hun werk.

Tot slot ontwikkel je een visie op lange termijn, gebaseerd op deze strategie, en volg je de evoluties van de markt op. Je werkt nauw samen met andere teams.

Profiel

Je behaalde een Bachelor- of Masterdiploma. Je hebt ervaring met het beheer van een ICT Service Desk en met het operationele beheer van kantoorautomatisering in kritische omgevingen.

Je hebt een grondige kennis van :

  • de werking binnen een ICT Service Desk;
  • de kantoorautomatiseringsomgeving;
  • communicatie en samenwerking.

    controle van de geleverde diensten.

    Je hebt specifieke kennis in project management en service support (ITIL - incident, problem, change... management).

    Je bent in staat prioriteiten te stellen en beschikt over de nodige kwaliteiten om de motivatie van het team en de coördinatie van de activiteiten te verzekeren.

    Sterke overtuigings-, communicatie- en interpersoonlijke vaardigheden zijn belangrijke troeven.

    Je bent klant- en resultaatgericht.

    Je drukt je vlot uit in het Nederlands en het Frans.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier