DOSSIERBEHEERDER – ACCOUNTANT | ANTWERPEN
FSM GROUP
ANTWERPEN
3 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Wil jij werken binnen een familiale werksfeer met de slagkracht van een multinational ? Kan je perfect omgaan met afwisselende werkomgevingen ?

Ben je tot slot geïnteresseerd in automatisatie en digitalisatie ?

Dan is dit de job voor jou!

Voor dit fiduciair kantoor gelegen in Antwerpen , ben ik op dit moment actief op zoek naar een nieuwe dossierbeheerder om hun dynamisch team te versterken.

Je hebt een sterke analytische motor en kan je stuk bijten op cijfers. Daarnaast kan je zowel in team als zelfstandig te werk gaan.

Takenpakket :

Als dossierbeheerder krijg je de verantwoordelijkheid over je portfolio aan klantendossiers . Na een eerste inwerkingsperiode neem je het ganse fiscale en analytische aspect voor je rekening.

Zo vallen volgende zaken binnen je takenpakket :

  • De verwerking van uitgaande en inkomende betalingen en facturen .
  • Daarnaast heeft het invoegen van fiscale aangiftes in de btw , PB en VennB geen geheimen meer voor jou.
  • Je kan bovendien ook zonder enige moeite de controle over de jaarrekeningen behouden en periodieke- en jaarafsluitingen uitvoeren.
  • Tot slot ben je in staat tot het rapporteren van tussentijdse rapporten. Dit doe je in combinatie met klantenbesprekingen .
  • Profiel :

  • Bachelor Accountancy en Fiscaliteit of gelijkwaardige ervaring.
  • Een eerste ervaring binnen de sector is een pluspunt.
  • Je hebt ook een goeie kennis van MS Office en een eerste ervaring met boekhoudprogramma’s .
  • Jobgerelateerde competenties

  • Domein : Fiscaliteit
  • Domein : Analytische boekhouding
  • Domein : Algemene boekhouding
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • Persoonsgebonden competenties

  • Samenwerken als hecht team
  • Commercieel zijn
  • Regels en afspraken nakomen
  • Resultaatgerichtheid
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Omgaan met stress
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Plannen ( ordenen)
  • Contactvaardig zijn
  • Leervermogen hebben
  • Klantgerichtheid
  • Zelfstandig werken
  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Aanbod :

  • Vast en voltijds contract binnen een 38 uur week.
  • Daarnaast kan je rekenen op een bruto jaarsalaris van € 33 000 tot € 43 000 , op basis van je profiel en ervaring.
  • Via de netto - onkostenvergoeding van € 110 kan je rekenen op een heuse verrassing op je bankrekening op het einde van maand.
  • Maaltijdcheques van €8 voorzien je dagelijks van een heerlijke maaltijd. Zo trek je met een extra dik culinair budget naar de supermarkt.
  • Met de aangeboden eco - cheques kan je een mooi extraatje kopen.
  • Daarnaast is er ook nog de groepsverzekering die nu al uitkijkt naar je pensioen. Zo ontvang je namelijk een mooie financiële dekking.
  • Een evenwichtige Work / Life - Balance zorgt voor een perfecte tijdsindeling. Door de glijdende uren kan je namelijk zelf beslissen wanneer je start met werken.
  • Door de meerdere interne - en externe opleidingen blijft je fiduciaire kennis on point. Op deze manier kan je makkelijk de laatste financiële en fiscale trends volgen.
  • Verschillende teambuildings en citytrips zorgen voor een optimale werksfeer.
  • Tot slot zijn er op basis van je interesses meerdere doorgroeimogelijkheden aanwezig.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier