Administratief medewerker Payroll ( Parttime)
DB Schenker
Mechelen, Antwerpen, Belgium
6 dagen geleden

Responsibilities

DB Schenker is op zoek naar een ondersteunend administratief medewerker voor de afdeling payroll. In eerste instantie betreft het een tijdelijke opdracht om een langdurige afwezigheid op te vangen.

Taken en verantwoordelijkheden :

  • Je staat in voor de ondersteuning van de personeelsadministratie.* Je staat in voor een correcte administratieve opvolging van de uitzendkrachten.
  • Je kijkt prestaties na en geeft deze correct door aan het uitzendkantoor.* Je volgt de gezamenlijke mailbox op.* Je verwerkt administratie, geeft afwezigheden in ons digitaal HR platform (eBlox HR), je geeft gegevens in, in het tijdsregistratiesysteem (GPS)* Je volgt de uitzendkrachten op en neemt contact op met de uitzendkantoren indien nodig.
  • Je vraagt medische controles aan bij de medische centra. Qualifications Wij vragen :
  • Je beschikt over minimaal een A2 diploma.* Je hebt al eerdere administratieve ervaring en bij voorkeur in personeelsadministratie.
  • Kennis van HR, payroll of sociale wetgeving is plus.* Kennis van Word en Excel is een must.* Je bent uiterst nauwkeurig!* Je werkt georganiseerd en je beschikt over een gezonde dosis assertiviteit.
  • Je spreekt goed Nederlands en kan een woordje Engels en Frans. Wij bieden : Een uitdagende tijdelijke parttime functie met veel variatie en verantwoordelijkheid.
  • Je komt terecht in een gemotiveerd team en kan rekenen op de nodige begeleiding en ondersteuning.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier