Administratief Assistente voor Vastgoedbedrijf in Brussel Centrum
Bright Plus Brussel
Brussel, Brussel, België
2 dagen geleden
source : Jobat

Als administratief assistent ondersteun je de Development Manager op organisatorisch en administratief vlak en je rapporteert aan de Development Manager en Sales & Marketing Manager.

Binnen deze dynamische organisatie staat een gedreven team van een 10-tal medewerkers in voor de acquisitie, de ontwikkeling en opvolging van de projecten, en daar maak jij deel uit!

Je verantwoordelijkheden zijn uiteenlopend :

Als administratief assistent :

  • Beheer van de verkoopadministratie en juridisch klassement van compromis tot akte (50 % van je tijd)
  • Ondersteuning bij praktische zaken gerelateerd aan voorlopige opleveringen en overdracht van nutsvoorzieningen
  • Algemeen (digitaal) klassement
  • Opvolging van de agenda’s en meetings (notuleren)
  • Organisatie van events
  • Data input in de CRM
  • Als controller :

  • Stock beheer brochures
  • Controle van betalingen van opeisbare facturen
  • Controle op juistheid van gegevens in reserveringsformulieren, overeenkomsten, akten
  • Bewaking en opvolging van termijnen en deadlines
  • Als vertaler :

  • Verzorgen van kwalitatieve vertalingen (Frans, Nederlands, Engels) van brochures, nieuwsbrieven en technische documenten
  • Nakijken van spelling en grammatica van inhoudelijke documenten
  • Als Coordinator :

  • Regelmatige marktanalyse door screenen van immo portals, mystery shopping enz
  • Liaison’ tussen externe belanghebbenden : de klant, de makelaars, de notaris.
  • Transversale communicatie binnen afdelingen : verkoop, aftersales, juridisch, boekhouding om het verkoopadministratieve proces te vergemakkelijken
  • Wie ben jij?

  • Je bent in het bezit van een Master en / of Bachelor diploma en je beschikt over een eerste werkervaring als Assistente.
  • Je bent perfect tweetalig (NL / FR) en Engels is een pluspunt.
  • Je beschikt over goede computer skills en bent bereid voor softwaretoepassingen bij te scholen.
  • Je houdt ervan om ondersteuning te bieden aan een team.
  • Je bent zeer georganiseerd, nauwkeurig en gestructureerd.
  • Je werkt oplossingsgericht; hands-on en werkt graag autonoom.
  • Je bent positief ingesteld en sterk op vlak van communicatie.
  • Je bent eerlijk en wil loyaal op lange termijn een engagement aangaan.
  • Wat biedt onze klant :

  • Je maakt deel uit van een dynamisch en professioneel hechte team van 10 personen met goede vibes.
  • Een lange termijn samenwerking in een mooie en aangename werkomgeving.
  • Een competitief salarispakket met heel wat extralegale voordelen.
  • Je werkt in het gebouw van Tour & Taxis in Brussel in het Centrum van Brussel (Noord Station) zeer gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer (gratis shuttle).
  • Interesse in deze vacature, solliciteer via deze link :

    https : / / www.brightplus.be / nl / solliciteer / persoonlijke-informatie / 1525723?utm source jobat&utm medium jobboard&utm campaign jobat

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier