Administratief medewerker Bizz
Syntra Antwerpen en Vlaams-Brabant vzw
Antwerpen
5 dagen geleden

Syntra Antwerpen en Vlaams Brabant (Syntra-AB) is een door VLAIO erkend opleidingsinstituut met drie campussen : Antwerpen (Berchem), Leuven en Mechelen.

De hoofdzetel is gevestigd te Berchem. Wij bieden via een gespecialiseerd netwerk van docenten en adviseurs een breed gamma van opleidingen aan.

Syntra Bizz is een dochteronderneming van Syntra AB en verkoopt en ontwikkelt opleidingen op maat van bedrijven en organisaties.

Dit omvat zowel in-company trainingen op maat van de klant als open-kalender opleidingen. Meer informatie over deze activiteiten vind je op www.syntra-bizz.be.

Om de groei van deze activiteit te ondersteunen zoeken wij op korte termijn een

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER BEDRIJFSOPLEIDINGEN (m / v)

Functie :

In deze veelzijdige administratieve job ondersteun je ons team van 4 commerciële opleidingsadviseurs op administratief vlak.

Je zorgt voor een correcte en efficiënte administratieve opvolging en afhandeling van de diverse opleidingsprojecten die door onze commerciële ploeg worden verkocht. Dit omvat o.a. :

  • Correcte verwerking van alle activiteiten in een CRM-omgeving
  • Verwerking van alle omkaderende administratieve taken bij opleidingsprojecten : contracten met de trainers, bestellingen van allerlei cursusmateriaal, opvolgen van de evaluaties, afleveren van de noodzakelijke attesten aan cursisten, ...
  • Een goede opvolging van de kosten en baten van de verschillende projecten en een correcte rapportage hiervan
  • Veelvuldige contacten met bedrijven / opdrachtgevers om opdrachten in te plannen
  • Contacten met diverse leveranciers
  • Profiel :

  • Je bent zeer communicatief ingesteld, mondeling en schriftelijk. Zowel naar klanten, naar collega’s als naar trainers toe maak je er een punt van iedereen op elk moment goed te informeren.
  • Je bent klantvriendelijk, assertief, flexibel en commercieel ingesteld. Verder verwachten we ook ordelijkheid, correctheid en stiptheid bij uitvoering van administratieve taken.
  • Je bent sterk in plannen en organiseren en houdt van zelfstandig werken.
  • Je bent een kei in multitasken en houdt het overzicht wanneer er verschillende projecten tegelijk in uitvoering zijn.
  • Je hebt oog voor detail en houdt van een stevig luik administratie.
  • Je werkt vlot met de PC en hebt een goede kennis MS Excel. Je bent ook vertrouwd met de andere MS-Office tools en courante internettoepassingen.
  • Je bent het gewoon om te werken in een CRM-applicatie (MS Dynamics).
  • Collegialiteit, enthousiasme en werken in teamverband zijn zeer belangrijk voor jou.
  • Je hebt een diploma hoger onderwijs (bachelor of HBO5) of denkt en handelt op dit niveau en je hebt minstens een eerste werkervaring.
  • Ervaring in de sector van (bedrijfs-)trainingen is niet noodzakelijk, maar wel meegenomen.
  • Ons aanbod :

  • Een uitdagende job in een klein, hecht team (6 collega’s) met grote ambities.
  • Een correcte verloning met diverse extralegale voordelen (groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques ...).
  • Een voltijds contract voor onbepaalde duur (40u per week).
  • Mogelijkheid tot thuiswerk (tot 2 dagen per week).
  • Een aantrekkelijke vakantieregeling.
  • Je bent werkzaam op het hoofdkantoor van Syntra AB, vlak naast het station van Berchem. Deze locatie is zeer vlot bereikbaar via verschillende vormen van openbaar vervoer.
  • Kom je met de wagen of de fiets? Dan voorzien we een (ondergrondse) parkeerplaats.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier