Personeelsmedewerker: Administratie rond HR en Payroll
Jobmatch
Brussels, Brussels, BE
8 dagen geleden
source : Jobat
  • Je houdt de personeelsdossiers up to date en je zorgt dat die de juist informatie bevatten (loon, functie, interne verschuivingen, contract, sociale documenten, )
  • Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers die vragen hebben rond afwezigheid, verzekeringspakket, extralegale voordelen, pensioen, zwangerschap,
  • Je bereidt de verloning voor en je volgt alles op samen met het sociaal secretariaat
  • Je werkt actief mee aan HR projecten, die samenhangen met je functie
  • Je werkt nauw samen met de Boekhoudafdeling, waarbij je de facturatie checkt van externe partners
  • Je hebt een stabiele werkervaring binnen HR (zowel soft als hard) en je kennis sociale wetgeving is zeer goed
  • Je bent een polyvalente medewerker, sterk in analyse, cijfers en rapportering
  • Je spreekt en schrijft zeer goed Frans en Nederlands
  • Je werkt vlot en makkelijk met de PC, specifiek met Excel of een loonsverwerkingsprogramma
  • Je bent cijfermatig ingesteld en kan ook communiceren met de boekhoudafdeling
  • Verder ben je communicatief, vriendelijk, behulpzaam en dynamisch
  • Je bent een teamplayer, maar kan ook autonoom om met je takenpakket
  • Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier