Administratief medewerker zorgcentrale
STEGMANN MEDICA SOLUTIONS
LUBBEEK
3 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

  • het behandelen van de binnenkomende noodoproepen. Hierbij onderneem je gepaste actie : je stelt de persoon in nood gerust, biedt telefonisch een oplossing of zorgt voor de meest aangewezen interventie waarbij je tijdige en correcte informatie doorgeeft aan de hulpverlener en / of mantelzorger;
  • het verschaffen van informatie over onze dienstverlening aan geïnteresseerde klanten;
  • het administratief afhandelen van nieuwe en stopgezette klantendossiers;
  • het volledig en up-to date houden van de klantendossiers;
  • het organiseren van de installatie van de alarmeringsapparatuur;
  • Het bewaken van de correcte werking van de alarmeringsapparatuur : nieuwe apparaten testen, testmeldingen van de gebruikers afhandelen, dagelijkse controlelijsten behandelen, interventies van techniekers opvolgen, diverse ad-hoc problemen behandelen;
  • het onderhouden van goede contacten met de aangesloten assistentiewoningen.
  • Profiel

  • Je hebt bij voorkeur praktijkervaring in een gelijkaardige functie (bv. in een alarmcentrale, op een hulplijn, of andere);
  • Je bent dynamisch, gemotiveerd en positief ingesteld. Je draagt dit uit naar je collega’s en de organisatie;
  • Je bent communicatief, luistervaardig en kan op een professionele, empatische manier in gesprek gaan met de klant / patiënt, met de mantelzorger, behandelende arts en / of andere partners in zorg;
  • Je bent sterk in administratie en kan vlot overweg met allerhande softwarepakketten;
  • Je bent tegelijkertijd een nauwkeurige en efficiënte werker. Je bewaart met gemak het overzicht en durft out of the box voorstellen te doen om zo tot gepaste oplossingen te komen;
  • Je stressbestendigheid maakt dat je crisissituaties en drukke momenten rustig en professioneel weet aan te pakken;
  • Je bent leergierig en enthousiast om zich nieuwe zaken eigen te maken en continu mee te groeien met de veranderingen in de organisatie;
  • Noties van Frans en Engels zijn een meerwaarde.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangenDe graad van hoogdringendheid evaluerenDe interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Aanbod

  • Tewerkstelling in Lubbeek op het provinciaal secretariaat (hoofdkantoor) in kantooruren;
  • Een tijdelijke functie tot eind 2021;
  • Een dynamische organisatie en ondersteuning van een team van fijne collega’s;
  • Verloning volgens ific-barema en een pakket extra legale voordelen zoals verzekering privéleven groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, eindejaar- en attractiviteitspremie, en maaltijdcheques (€7 / dag).
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier