ICT Service Delivery Manager
Jessa Ziekenhuis
Hasselt, Belgium
23 uur geleden

Functie

SD staat in deze zowel voor Service Delivery’ als voor Service Desk’.

Als ICT Service Delivery Manager ontwerp je een duidelijke visie, beleid en doelstellingen binnen jouw domein in functie van de globale ICT strategie en de Jessa strategie.

Je creëert binnen het jouw toegewezen verantwoordelijkheidsdomein de optimale omstandigheden om samen met collega managers en medewerkers de doelstellingen te behalen.

Service Desk Manager

  • Je zorgt voor de planning (vroege en late shift, aanwezigheid op de verschillende campussen, telefonische bereikbaarheid en gepland werk).
  • Je neemt je rol op in de feedbackcyclus en zorgt voor aangepaste persoonlijke ontwikkelingsplannen.
  • Je evalueert de processen, stelt ze bij waar nodig en begeleidt het team in verandering en vernieuwing.
  • Service Delivery Manager

  • Je ontwikkelt rapporten over de afgeleverde service en SLA’s naar de verschillende groepen (zorgclusters, artsen, ondersteunende diensten).
  • Je ondersteunt in de opvolging en rapportering met betrekking tot belangrijke incidenten / onderbrekingen.
  • Je waakt over de klantentevredenheid van de verschillende groepen.
  • Je geeft mee de processen vorm (o.a. change management, incident & problem management) om de kwaliteit van dienstverlening te bestendigen.
  • Je interageert met de wachtdienst zodat je zicht hebt op het volledige overzicht aan dienstverlening, incidenten en problemen.
  • Je werkt flexibel en resultaatsgericht, zowel zelfstandig als in een multidisciplinair team.
  • Budget management

  • Samen met het ICT managementteam stel je de investerings- en exploitatiebudgetten op.
  • Je neemt verantwoordelijkheid voor de jaarlijkse budgetten voor de operationele ICT kost en beheert verbeterprojecten binnen jouw afdeling.
  • Organisatie

  • Je maakt deel uit van het managementteam ICT.
  • Je hebt een adviserende rol naar de ICT manager en directeur ICT&PM.
  • Je leidt een team van een 6-tal gemotiveerde medewerkers, regelmatig aangevuld met vakantiewerkers, stagiairs of tijdelijke ondersteuning.
  • Je creëert een goed werkklimaat en bevordert de teamgeest, motiveert, stimuleert, coacht en ondersteunt de medewerkers van de dienst ICT.
  • Wie zoeken wij?

  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma op zak en beschikt over relevante leidinggevende ervaring.
  • Uiteraard voel je je in ICT-omgevingen als een vis in het water.
  • Goede kennis van MS Office is noodzakelijk.
  • Je kent de werking van een ICT afdeling en de daarbij horende Service Desk.
  • Concepten als ITIL en ITSM kennen voor jou nog weinig geheimen.
  • Ervaring met Jira en Confluence zijn een plus.
  • Je collega’s en aanvragende diensten kunnen vertrouwen op jouw analytisch denken, jouw persoonlijk engagement, leervermogen en creativiteit.
  • Je hebt uitstekende interpersoonlijke vaardigheden en bent een echte teamspeler die van projectmatig werken houdt.
  • Wat bieden wij aan?

  • Vast dienstverband (voltijds) in een contract van onbepaalde duur.
  • Een aangename werkomgeving met toffe collega’s.
  • Ruimte voor creativiteit, opleiding en vorming.
  • Hospitalisatieverzekering en groepsverzekering.
  • Maaltijdcheques.
  • Vlotte bereikbaarheid : terugbetaling woon-werkverkeer - 100% terugbetaling bij gebruik openbaar vervoer.
  • Een interessant loon gebaseerd op jouw huidige werkervaring alsook aangevuld met nog een aantal bijkomende voordelen (o.
  • a. GSM en internetvergoeding).

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier