Commerciele binnendienst medewerker
Accent Jobs for People NV
Kraainem, BE
6 dagen geleden

Je gaat de volgende verantwoordelijkheden krijgen :

  • Zelfstandig beheren en verwerken van binnenkomende bestellingen van de klant naar de specifieke leverancier.
  • Zelfstandig beheer en verwerking van de opdrachtbevestigingen van de leverancier met de klant.
  • Opvolging van de bestellingen van een klant en het directe contact er mee.
  • Opvolging van opdrachten voor leveranciers en ook hier het directe contact verzorgen.
  • Algemene office management taken.
  • Gezien de klant met leveranciers uit Duitsland, Nederland en Frankrijk werkt en het cliënteel in België en Frankrijk zich bevindt, is talenkennis belangrijk.

    Het is een grote plus als je zowel in het Frans en Nederlands je slag kan trekken. Daarbuiten dien je ook met de Duitse leveranciers te communiceren.

    De meesten kunnen Engels, natuurlijk is het een hele grote plus als je Duits kan spreken.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier