SAP Service Desk Agent (m/v)
Sioen Industries NV
Ardooie
43 dagen geleden

Job description

  • Je staat, samen met enkele collega's, in voor de eerstelijnsondersteuning van de SAP-gebruikers van de verschillende divisies.
  • Je bent het IT-aanspreekpunt voor de eindgebruikers.

  • Je ontvangt alle aanvragen, registreert deze en volgt ze op tot er een oplossing is.
  • Aan de hand van opgedane kennis of met behulp van de kennisdatabank coach je de eindgebruiker naar een oplossing en registreer je deze voor later hergebruik.
  • Complexe problemen worden opgenomen en besproken met onze interne specialisten.

  • Door je contacten ontdek je inefficiënties in bestaande processen en identificeer je opleidingsbehoeften.
  • Profile

  • Je hebt minstens een bachelordiploma, liefst in een IT of economische richting.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt reeds een basiskennis gebruik SAP in een logistieke en / of financiële omgeving.
  • Je hebt inzicht in bedrijfsprocessen.
  • Je bent vlot in omgang met en hebt empathie voor de eindgebruiker.
  • Je bent stressbestendig en werkt nauwkeurig.
  • We offer

  • Een functie met een hoge mate van verantwoordelijkheid en autonomie binnen een snel groeiende en financieel sterke groep.
  • Een informele en open werksfeer waarin je alle kansen krijgt jezelf te ontplooien.
  • Een verloning aangepast aan jouw kennis en ervaring.
  • Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier