Administratief medewerker mobiliteit
Gemeente Kortemark
Keizerslaan, Brussel, BE
5 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Je staat onder andere in voor het dagelijks beheer van de signalisatievergunningen en tijdelijke verkeersreglementen. Daarnaast zorg je voor algemene ondersteuning van de administratieve taken van de dienst mobiliteit.

Je werkt zelfstandig en communiceert vlot via telefoon of mail. Een gezonde dosis assertiviteit in combinatie met diplomatie mogen niet ontbreken.

Je houdt van repetitief werk en je werkt graag in opdracht. Je kan vlot werken met Office en het leren werken met nieuwe softwarepakketten is voor jou een leuke uitdaging.

Je werkt nauwkeurig, ordelijk en gestructureerd. Daarenboven ben je stressbestendig en bovenal gemotiveerd.

Profiel

  • Slagen in selectieprocedure.
  • Diploma hoger secundair onderwijs.
  • Aanbod

  • Voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Niveau C1-C3.
  • Minstens 30 vakantiedagen.
  • Uitgebreide hospitalisatieverzekering.
  • Maaltijdcheques (8 euro)
  • Fietsvergoeding.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier