Administratief bediende
Accent
Laakdal, BE
2 dagen geleden

Onze klant is, sinds 1973, een bloeiend familiebedrijf. Door de ervaring die zij hebben opgedaan, van generatie op generatie, zijn zij geëvolueerd tot één van de belangrijkste spelers binnen hun sector.

Door hun transport in eigen handen te houden kunnen zijn hun klanten in no-time verder helpen. Ze streven naar 100% vertrouwen van hun klanten door het aanbieden van kwaliteitsvolle producten en diensten.

Interesse om deel uit te maken van dit tof team?Laat ons gerust iets weten via : 013 350 333tessenderlo.business accentjobs.

beBen je niet volledig overtuigd, maar wel op zoek naar een nieuwe uitdaging? Neem gerust contact met ons op dan kijken we samen naar een gepaste oplossing!

Functiebeschrijving

Onze klant in Laakdal kan een stevig handje hulp gebruiken en is op zoek naar een administratief bediende met een goede kennis Frans. Je takenpakket houdt in :

  • ontvangst van bezoekers zoals klanten, leveranciers en chauffeurs
  • telefonisch onthaal van Nederlands- en Franstalige klanten
  • verwerking van orderbonnen
  • contact met leveranciers omtrent prijzen en bestelling
  • aankoop- en verkoopfacturen verwerken
  • contact met chauffeurs
  • opmaken van offertes
  • Functie-eisen

    Voor de vacature van administratief bediende in Laakdal beschik je over volgende competenties :

  • een goede talenkennis Frans zowel gesproken als geschreven (40% van het klantenbestand is Franstalig), dagelijkse conversaties in het Frans schrikken jou niet af
  • je kan vlot werken met MS Office, indien je ervaring hebt met Navision is dit een plus
  • je bent commercieel en klantgericht ingesteld
  • je bent vriendelijk en stressbestendig
  • je bent collegiaal en werkt graag in teamverband
  • je bent een administratieve duizendpoot en werkt georganiseerd
  • je kan tegen een stootje en houdt van een grapje
  • Arbeidsvoorwaarden

    Uiteraard worden je inzet en motivatie beloond! In ruil voor je inspanningen ontvang je volgende voordelen :

  • een voltijdse job optie vast van 38u per week van maandag tot en met vrijdag
  • flexibele werkuren (van 8u tot 16u30, op vrijdag van 9u tot 16u)
  • een salarispakket in lijn met je verwachtingen aangevuld met maaltijdcheques
  • een tof team van 45 personen (sales, magazijn, administratie, planning)
  • een mooi klantenbestand in onder meer volgende sectoren : chemie, medical, industry, food
  • een modern kantoorgebouw met veel lichtinval en parking voor de deur
  • een onmiddellijke opstart indien mogelijk
  • opleiding on the job
  • gratis koffie en frisdrank de hele dag door
  • een gezellig ingerichte kantine waar je 's middags samen met je collega's kan lunchen
  • thuiswerk is niet mogelijk aangezien je een onthaalfunctie vervult
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier