SERVICE DESK OPERATOR - GENT
Manpower
Gent, Oost-Vlaanderen, BE
14 dagen geleden
source : Jobat

Je biedt first line support aan onze klanten met betrekking tot onze ruime waaier van HR-tools, ebusiness applicaties, mobile apps, ...

Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten en zorgt ervoor dat elke klant een kwaliteitsservice krijgt.

Je concrete taken :

  • Beantwoorden van binnenkomende oproepen van klanten betreffende technische en inhoudelijke vragen
  • Logging van alle calls en interventies
  • Uitvoeren van een ver doorgedreven probleemanalyse
  • Begeleiden van nieuwe klanten bij het configureren en opstarten van de applicaties
  • Knowledge Sharing : je deelt je kennis met je collega's via documentatie
  • Graduaatdiploma Informatica, Multimedia of Communicatie
  • Ervaring in Helpdesk / Service Desk is een extra troef
  • Klantgerichte en geduldige houding, goede problem solver
  • Je bent uiterst klantvriendelijk, communicatief en stressbestendig.
  • Je bent tweetalig en kan ook uw mannetje (vrouwtje) staan in het Engels
  • Uiteraard hecht je belang aan procedures en werk je even goed in teamverband als zelfstandig.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier