Customer Service Agent Contract Management
ERGO INSURANCE
Brussel
2 dagen geleden

ERGO is een van de grootste verzekeringsgroepen in Duitsland en Europa. De groep is wereldwijd vertegenwoordigd in ongeveer 26 landen en concentreert zich op Europa en Azië.

Op zijn thuismarkt, Duitsland, behoort ERGO in alle segmenten tot de toonaangevende aanbieders.

Als Customer Service Agent kan je te werk gesteld worden op het departement Benefits Management, Claims Management of Contract Management.

De Customer Service Agent werkt aan de uitvoering van verzekeringsprestaties van individuele pensioenplannen (incl. de aanvullende waarborgen) voor particulieren, zelfstandigen en KMO’s.

Binnen dit domein horen ook de lichamelijke ongevallenverzekeringen.

Contract van bepaalde duur 6 maanden met mogelijkheid tot verlenging.

Verantwoordelijkheden :

  • Verwerken van de binnenkomende aanvragen, opmerkingen en problemen (post, e-mail, intern ) teneinde op een adequate, betrouwbare en efficiënte manier de meest gepaste oplossing voor te stellen met het oog op het behouden en / of verbeteren van de klantentevredenheid.
  • Verwerken en beheren van klantengegevens teneinde over actuele klantendossiers te beschikken.
  • Verrichten van diverse administratieve handelingen teneinde de afhandeling van klantenaanvragen optimaal te ondersteunen.
  • Bijwerken en onderhouden van de vakkennis en de technische vaardigheden op het gebied van customer service teneinde de eigen vakkennis te maximaliseren en deze optimaal binnen de organisatie toe te passen.
  • Uitdagingen van de functie :

    Via een adequaat, betrouwbaar en efficiënt beheer wordt gestreefd naar een kwaliteitsvolle dienstverlening. Dit heeft zowel een positieve impact op het operationeel resultaat als een mitigerende impact naar risico’s, bijvoorbeeld het reputatierisico.

    Daarnaast beperkt een nauwkeurige en correcte dienstverlening en interactie met jouw collega’s het risico op fraude. Indien je evolueert naar een senior / expert functie, draag je ook jouw steentje bij aan de continue verbetering waar ERGO Insurance naar streeft.

    Een Customer Service agent moet voldoen aan de PCP (personen in contact met publiek) vereisten zoals beschreven in de ERGO training policy.

    Profiel : Opleidingsniveau :

    Opleidingsniveau :

  • Bachelorsdiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Vaardigheden :

  • Communicatief : Je bent bij voorkeur tweetalig en hebt kennis van Engels. Je communiceert voldoende vlot in beide landstalen en dit zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je kan bevindingen op een overzichtelijke begrijpbare manier rapporteren.

  • Zelfstandig : Je neemt initiatief en kunt autonoom werken bij het beheren van je processen en procedures. Je kunt je dag organiseren en plannen naargelang de prioriteiten.
  • Nauwkeurig : Je gaat precies en nauwkeurig te werk. Je werkt graag met cijfers en weet hoe ze te analyseren.
  • Coöperatief : Je deelt je kennis graag met anderen. Je zoekt naar oplossingen die voor iedereen aanvaardbaar zijn.
  • De Junior Customer Service Agent heeft een generiek profiel met basiskennis voer onze producten en processen en is in staat om de gestandaardiseerde taken uit te voeren.
  • Interne contacten :

  • Indirecte samenwerking met andere collega's binnen het team; rapportering aan uw direct leidinggevende; interactie met het customer contact center als telefonische (2de lijns) ondersteuning
  • Externe contacten :

  • Schriftelijke contacten met cliënten
  • Wij bieden :

    Bij ERGO Insurance bieden we je een uitdagende job met leermogelijkheden (via opleiding, coaching, projecten en interne mobiliteit), en dat alles in het hartje van Brussel (vlakbij de Grote Markt en het Centraal Station).

    Naast een marktconform brutosalaris bieden we een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen aan :

  • eindejaarspremie (13de maand)
  • competitief verzekeringspakket (hospitalisatieverzekering, gegarandeerde inkomensverzekering en pensioenplan)
  • terugbetaling van openbaar vervoer volgens de geldende voorwaarden
  • maandelijkse maaltijdcheques
  • jaarlijkse ecocheques
  • een jaarlijkse cadeaucheque
  • sectorale premies
  • collectieve bedrijfspremie (CAO 90)
  • internetvergoeding
  • telewerkvergoeding
  • Daarnaast kun je ook rekenen op een aantrekkelijke vakantieregeling (minstens 32,5 dagen), flexibele werktijden en de mogelijkheid om tot drie dagen per week te telewerken.

    Deze hybride werkmethode zorgt voor een goed evenwicht tussen uw beroeps- en privéleven.

    Interesse?

    Solliciteer online! Vergeet niet uw CV en motivatiebrief toe te voegen.

    Wij zijn een werkgever die gelijke kansen biedt. Alle aspecten van tewerkstelling zijn uitsluitend gebaseerd op prestaties, bekwaamheid, gedrag of de behoeften van de onderneming.

    Als u enige ondersteuning nodig hebt voor toegang tot onze gebouwen, dan raden wij u aan ons daarvan op de hoogte te stellen op het moment van uw sollicitatie, zodat wij de nodige redelijke aanpassingen kunnen doorvoeren om u tijdens uw wervingstraject te ondersteunen.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier