ERGO is een van de grootste verzekeringsgroepen in Duitsland en Europa. De groep is wereldwijd vertegenwoordigd in ongeveer 26 landen en concentreert zich op Europa en Azië.
Op zijn thuismarkt, Duitsland, behoort ERGO in alle segmenten tot de toonaangevende aanbieders.
Als Customer Service Agent kan je te werk gesteld worden op het departement Benefits Management, Claims Management of Contract Management.
De Customer Service Agent werkt aan de uitvoering van verzekeringsprestaties van individuele pensioenplannen (incl. de aanvullende waarborgen) voor particulieren, zelfstandigen en KMO’s.
Binnen dit domein horen ook de lichamelijke ongevallenverzekeringen.
Contract van bepaalde duur 6 maanden met mogelijkheid tot verlenging.
Verantwoordelijkheden :
Uitdagingen van de functie :
Via een adequaat, betrouwbaar en efficiënt beheer wordt gestreefd naar een kwaliteitsvolle dienstverlening. Dit heeft zowel een positieve impact op het operationeel resultaat als een mitigerende impact naar risico’s, bijvoorbeeld het reputatierisico.
Daarnaast beperkt een nauwkeurige en correcte dienstverlening en interactie met jouw collega’s het risico op fraude. Indien je evolueert naar een senior / expert functie, draag je ook jouw steentje bij aan de continue verbetering waar ERGO Insurance naar streeft.
Een Customer Service agent moet voldoen aan de PCP (personen in contact met publiek) vereisten zoals beschreven in de ERGO training policy.
Profiel : Opleidingsniveau :
Opleidingsniveau :
Vaardigheden :
Je kan bevindingen op een overzichtelijke begrijpbare manier rapporteren.
Interne contacten :
Externe contacten :
Wij bieden :
Bij ERGO Insurance bieden we je een uitdagende job met leermogelijkheden (via opleiding, coaching, projecten en interne mobiliteit), en dat alles in het hartje van Brussel (vlakbij de Grote Markt en het Centraal Station).
Naast een marktconform brutosalaris bieden we een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen aan :
Daarnaast kun je ook rekenen op een aantrekkelijke vakantieregeling (minstens 32,5 dagen), flexibele werktijden en de mogelijkheid om tot drie dagen per week te telewerken.
Deze hybride werkmethode zorgt voor een goed evenwicht tussen uw beroeps- en privéleven.
Interesse?
Solliciteer online! Vergeet niet uw CV en motivatiebrief toe te voegen.
Wij zijn een werkgever die gelijke kansen biedt. Alle aspecten van tewerkstelling zijn uitsluitend gebaseerd op prestaties, bekwaamheid, gedrag of de behoeften van de onderneming.
Als u enige ondersteuning nodig hebt voor toegang tot onze gebouwen, dan raden wij u aan ons daarvan op de hoogte te stellen op het moment van uw sollicitatie, zodat wij de nodige redelijke aanpassingen kunnen doorvoeren om u tijdens uw wervingstraject te ondersteunen.