Service Delivery Manager Customer Engagement (CRM)
Cegeka
Gent, Belgium
2 dagen geleden
source : Experteer

Haal jij energie uit het opbouwen van klantenrelaties, werk je proactief en ben je oplossingsgericht? Duik je graag dieper in de werking van CRM applicaties en heb je affiniteit voor de Microsoft wereld?

Dan hebben wij voor jou een leuke uitdaging!Wat houdt de job in?Als Service Delivery Manager ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de dienstverlening voor een aantal klanten met focus op Service Level Agreements, Change Management, Continuous Improvement op vlak van service.

Dit alles resulteert in een op maat gemaakt Service Delivery Plan.Dit plan wordt dynamisch bijgewerkt in functie van de accenten die de klant wilt leggen.

Je focust onder meer op manieren van communiceren, samenwerken, verbeteringen, Je bent verantwoordelijk voor de correcte doorbelasting van de geboden diensten, je houdt het afgesproken budget in de gaten en onderhandelt met de klant over de nodige budgetaanpassingenJe bent een echte motivator die de klantenteams mee kan coachen en hierdoor mee zorgt voor een uitstekende service.

Je zorgt er mee voor dat de klant met behulp van Cegeka zijn business future proof kan laten groeienJe onderhoudt de relaties met verschillende leveranciers en eventuele subcontractorsWie zoeken we?

Je hebt minimum 2 jaar ervaring in serviceverlening van applicatiediensten, bij voorkeur Microsoft Dynamics CEJe hebt minimum 3 jaar ervaring binnen een customer service / support team setting waarbij je dagelijks in contact staat met klantenJe hebt aantoonbare ervaring met Microsoft Dynamics 365 for Customer Engagement (CRM)Kennis van de ITIL principes is een plus.

Je bent sterk in procesmatig werken, organisatieontwikkeling en het opzetten van de nodige service rapportage. Je werkt daarin ook sterk proactief.

Motiveren van collega’s en het aannemen van een coachende rol zit bij jou in het bloed.Je voelt je als een vis in het water binnen de resultaatsgerichte, no-nonsens aanpak van Cegeka.

Door je vakkennis, sociale vaardigheden, flexibiliteit en engagement slaag je erin het vertrouwen van onze klanten te winnen en te behouden.

Je beschikt over een bachelor of master diploma.Je beheerst vlot de Nederlandse en de Engelse taalWaarom meegroeien met Cegeka?

Cegeka is een groeibedrijf met tal van doorgroeimogelijkheden.Opleidingsmogelijkheden voorzien we proactief via ons talent management-programma.

Een aantrekkelijk salaris dat overeenstemt met je ervaring.Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering.

Een bedrijfswagen.Optimaliseer zelf je verloningspakket dankzij ons Flex Reward PlanJe standplaats is Cegeka Gent, je klanten situeren zich in Vlaanderen.

Cegeka is een toonaangevend ICT bedrijf dat kwalitatieve oplossingen biedt aan zijn klanten. We streven steeds naar een oplossing op maat, zeg maar de ideale match voor de klant om zijn doelstellingen te bereiken.

Ook bij uitbreidingen van ons team zoeken we naar deze match. Competenties en karakter zijn voor ons essentieel, naast ervaring en ambities.

Cegeka investeert voortdurend in talent management opdat elke medewerker zijn potentieel kan realiseren.Neem contact op met Wim Lauwers.wim.lauwers cegeka.com

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier