Logistics coordinator
KONVERT INTERIM DIEGEM
1831 DIEGEM
2 dagen geleden

Description de l'emploi

Dit is een spannende tijd voor ons bedrijf! We zijn in volle transitie van een Europese toonaangevende dienstverlener op het gebied van luchthavenuitrusting naar een wereldwijde leider.

Als Logistiek Coördinator rapporteer je aan de Logistiek Manager. Je bent gevestigd op ons hoofdkantoor in Steenokkerzeel.

Je houdt toezicht op de verplaatsing, distributie en opslag van activa in de organisatie en bent betrokken bij het transport van Ground Support Equipment (GSE) en onderhandelingen met transportbedrijven en expediteurs.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het managen van de uitvoering, coördinatie en administratie van alle transportzaken binnen de organisatie.

Dit omvat het beheren van budgetten, het organiseren van dienstregelingen en routes, het afhandelen van douanevoorschriften en het zorgen dat voertuigen veilig worden (ont)geladen en vervoerd en dat transporten voldoen aan de wettelijke eisen.

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een zeer gemotiveerde collega die houdt van een snelle omgeving en internationale contacten.

Daarnaast ben je een talent in het oplossen van problemen en ben je detailgeoriënteerd. Je leert snel.

U zult ons bedrijf ondersteunen door verantwoordelijk te zijn voor onze activiteiten :

  • O rganize en beheren van zendingen, onderhouden van contacten met klanten en onderhandelen met leveranciers, en communiceren van vrachtvervoersinformatie aan hen;
  • R ec ecommend optimale transportmodi, kosten, routing en transittijden;
  • Gebruik IT-systemen om levertijden en transportkosten te beheren;
  • Problemen oplossen met betrekking tot transport, logistieke systemen, import of export, of problemen van klanten;
  • Ervoor zorgen dat het transport voldoet aan het bedrijfsbeleid of de procedures voor producttransport of -levering en gezondheids- en veiligheidsprocedures implementeren;
  • Op tijd voldoen aan de leveringsvereisten en discrepanties met leveranciers en lokale TCR-entiteiten opvolgen.

    Profile

    Heeft doorgaans 2-4 jaar ervaring in logistiek en administratie : shipment management in een industriële of projectgerelateerde omgeving en in het doorsturen van projectlading overzee.

    Heeft kennis van export- en importprocedures en -documentatie van klanten.

    Is detailgeoriënteerd

    Heeft probleemoplossend vermogen

    Heeft een voortdurende verbeteringsgeest

    Heeft bekwame MS Office 360 vaardigheden

    Communiceert effectief met collega's, leveranciers, enz.

    Vloeiend in Engels, Nederlands en Frans - zowel gesproken als geschreven - zowel in woord als geschrift

    Offre

  • Je komt terecht in een internationale werkomgeving.
  • Competitieve verloning naar ervaring
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier