Medewerker Persoonsgebonden Zaken
Brasschaat
Brasschaat 2930 Bélgica
2 dagen geleden

Medewerker Persoonsgebonden Zaken

Brasschaat, een dynamische lokaal bestuur dat kwalitatieve dienstverlening nastreeft, organiseert volgende selectieprocedure voor de aanleg van een werfreserve van 2 jaar :

Medewerker Persoonsgebonden Zaken

C1-C3 - Aanleg wervingsreserve

M / V voltijds / deeltijds Contract onbepaalde duur

Functie

Het beleidsdomein persoonsgebonden zaken bestaat uit verschillende afdelingen en diensten. Als medewerker kan je deel uitmaken van de afdeling maatschappelijke dienstverlening of ouderenzorg en projecten (dienstencentra, seniorendienst) of publieke dienstverlening (dienst burgerzaken, onthaal en telefoon).

Je vormt samen met je collega’s een enthousiast multidisciplinair team dat efficiënt, flexibel en klantgericht werkt.

Profiel

Door een goede planning en organisatie kan je structuur brengen en prioriteiten stellen. Je bent zeer integer en houd je aan duidelijke afspraken.

Je werkt correct met oog voor detail. Je toont de nodige inzet en motivatie om steeds kwaliteitsvol en klantgericht te werk te gaan.

Je kan zowel zelfstandig werken als in team. Je bent creatief en kan snel inspelen op verandering. Je bent vlot in de omgang en hebt voeling met de verschillende doelgroepen van het beleidsdomein.

Je beschikt over een goede kennis van office-toepassingen.

Diploma

Je bent houder van een diploma secundair onderwijs.

Competentieprofiel

  • Integer zijn : Betrouwbaar en correct handelen.
  • Samenwerken : Teamgeest bevorderen en samenwerken met collega’s over de grenzen van de eigen dienst.Kennis en informatie op een transparante manier en indien nodig dienst overschrijdend delen.
  • Contactvaardig : Vlot schriftelijk en mondeling communiceren.
  • Klantgericht denken en handelen : Vertrouwen van de burger / cliënt / interne klant hebben door een correcte dienstverlening te geven (luisteren, nodige vragen stellen, doorverwijzen, .).
  • Initiatief : Problemen zelf oplossen of de nodige informatie verschaffen zodat ze kunnen opgelost worden.
  • Resultaatgericht werken : Concretiseren van doelen en realiseren van resultaten conform de vooropgestelde timing en afspraken.
  • Plannen en organiseren : Prioriteiten kunnen stellen, deadlines respecteren bij het afwerken van de eigen taken.
  • Flexibiliteit Openstaan voor andere methoden en werkwijzen.Vlot omgaan met onverwachte gebeurtenissen, snel kunnen aanpassen van planning en aanpak.
  • Flexibel in de samenwerking met het team. Polyvalent inzetbaar en makkelijk taken kunnen overnemen van collega’s.Regelmatig opnemen van avonddiensten en sporadisch ingezet worden voor weekendwerk.

  • Stressbestendig : Tactvol en rustig reageren in moeilijke situaties. Niet meegesleept worden in een discussie en emoties kunnen beheersen.
  • Vlot omgaan met veranderingen of terugkerende piekmomenten.

    Vereiste vaardigheden

  • Verantwoordelijkheid kunnen nemen en zelfstandig opdrachten kunnen uitvoeren.
  • Administratief zorgvuldig kunnen werken.
  • Vlot kunnen werken met alle Office toepassingen, inclusief publisher.
  • Zelfstandig kleine ICT problemen kunnen opnemen en oplossen.
  • Vlot kunnen rapporteren en signaleren.
  • Snel en efficiënt databanken kunnen raadplegen. De juiste informatie opzoeken en delen.
  • Kennis van de regelgeving eigen aan het vakgebied is een pluspunt.
  • Inzicht in de functie en de werking van de diensten van een lokaal bestuur zijn een pluspunt.
  • Salaris en bijkomende voordelen

    Je wordt betaald volgens de wettelijke barema’s. Je mag tot maximum 10 jaar beroepsrelevante anciënniteit inbrengen. Voor beroepservaring opgedaan in een openbare sector is dit onbeperkt.

    Concreet heb je met vijf jaar anciënniteit voor een tewerkstelling van 100% een bruto maandloon van 2.321,33 euro en met 10 jaar anciënniteit een bruto maandloon van 2.495,43 euro.

    Daarnaast bieden wij je als bestuur :

  • Een boeiende job met een goede work-life balance
  • Flexibel uurrooster
  • Gratis hospitalisatieverzekering
  • Opbouw 2e pensioenpijler
  • Fietsvergoeding woon-werk-woon van 0,24€ / km
  • Maaltijdcheques van 7,5€ per 7,6 uur prestatie
  • Terugbetaling openbaar vervoer
  • Fruit op het werk
  • Wil je meebouwen aan de leefomgeving van de gemeente Brasschaat? Wil je werken in een enthousiast team en voor een dynamisch, ecologisch en vernieuwend bestuur met respect voor de work-life balans?

    Ben je een assertieve medewerker die graag zelfstandig werkt en beschik je over sterke communicatieve en administratieve vaardigheden?

    Schrijf je online in uiterlijk op 27 oktober 2020 . Bezorg ons naast je CV, een motivatiebrief, kopie van je diploma en een uittreksel uit het strafregister.

    Indien je aan de aanwervingsvoorwaarden voldoet zal je op vrijdag ochtend 13 november 2020 een thuisopdracht ontvangen. Je krijgt tijd tot 12.

    00 uur om die opdracht uit te werken. De procedure zal afgesloten worden met een gesprek op een nog nader te bepalen datum.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier