PARTTIME ADMINISTRATIEF BEDIENDE PERSONEELSDIENST (M/V)
Over Ago
Emelgem
3 dagen geleden

Functieomschrijving

Voor een internationale firma regio Izegem zoeken wij een parttime administratief bediende voor de personeelsdienst. Je wordt verantwoordelijk voor :

  • de administratieve ondersteuning van het HR-team : opvolgen van prestaties, start- en exitgesprekken verwerken, agendabeheer van de HR Manager, contacten met de interimkantoren,...
  • het mee helpen opvolgen van events georganiseerd door de HR-afdeling
  • het wagenpark & alle dossieropvolging die erbij komt kijken..
  • Vereisten

    Bij voorkeur gaan wij op zoek naar :

  • iemand met een eerste ervaring in administratie, omwille van het parttime gegeven & de onmiddellijke inzetbaarheid die vereist is
  • ervaring binnen hr is een troef
  • de kandidaat / kandidate met een goeie kennis van het Engels.
  • de persoon die enthousiast is, gedreven & ondernemend.
  • Talen

  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Engels
  • Aanbod

    Job met opstart zo snel mogelijk, onmiddellijk een vast contract. Je komt terecht in een team van zes waar een sterke teamgeest heerst & iedereen werkt voor elkaar.

    Internationale omgeving, bedrijf met makkelijke bereikbaarheid.

    Interesse? Bel dan snel 056 23 07 50 of mail kortrijk.office ago.jobs voor meer info!

    Rijbewijs

    Wenst u meer info over deze job?

    Neem dan contact op met één van deze kantoren : Kortrijk Office

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier