Back Office Medewerker - Product Management (6 maanden contract)
Lyreco
Berchem
6 dagen geleden

Chez Lyreco, nous croyons qu'il est important de travailler ensemble pour demain (working together for tomorrow), ce qui signifie rechercher constamment à innover et à évoluer pour que nos collaborateurs et nos clients puissent continuer à être satisfait.

Nous croyons en une culture qui valorise nos collaborateurs et les incite à donner le meilleur d'eux même. Nos valeurs fondamentales de passion, d’excellence, de respect et d’agilité y jouent un rôle essentiel.

Grâce à un mélange parfait de l'humain, de technologie et de notre politique de responsabilité sociale, notre avenir est brillant.

Lyreco s'engage en faveur de la Diversité. Nous garantissons le respect des règles de non-discrimination à l'embauche et nous nous engageons en faveur des publics éloignés de l'emploi.

Vos missions : Wat doe jij?

Wat doe jij?

  • Je behandelt klantspecifieke aanvragen waarbij je verantwoordelijk bent voor het proces van A tot Z. In overleg met de Product Manager en leverancier implementeer je de gemaakte afspraken in ons ERP-systeem (SAP).
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de producten / services in ons systeem. Je zorgt ervoor dat een nieuw product / service correct wordt gecreëerd en dat ieder bestaand product / service de juiste prijs heeft.
  • Je voorziet ieder product / service van zoveel mogelijk content. Daarbij schrijf je voor onze nieuwe producten / services ook mee aan een relevante commerciële tekst.
  • Hiervoor maak je gebruik van onze content management tools.

  • Je staat in nauw contact met onze leveranciers.
  • Je bent ook verantwoordelijk om de voorraad en de rotatie van klantspecifieke producten op te volgen samen met de Accountmanager en de afdeling Bevoorrading.
  • Je verzorgt mee de commerciële communicatie naar onze Sales over allerhande afdeling gerelateerde zaken zoals resultaten, nieuwe acties, promoties en dergelijke.
  • Op basis van de behoeften en je persoonlijke ambities kan je meewerken aan afdelingsprojecten om onze efficiëntie en sales te boosten en te beantwoorden aan de noden van onze klanten.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Team Captain maar werkt ook nauw samen met Product Managers en de Category Manager.
  • Je staat in nauw contact met andere departementen zoals logistiek, financiën, sales en customer service.

    Wie zoeken wij?

  • Je werkt zeer nauwkeurig en biedt graag administratieve ondersteuning aan de Team Captain en de Product Managers.
  • Je hebt oog voor detail en kwaliteit.
  • Je kan je prioriteiten stellen en weet je deadlines te respecteren.
  • Je bent een ervaren multitasker en vindt het een uitdaging om aan verschillende projecten mee te werken.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en draagt verantwoordelijkheid over de specifieke taken die je zijn toegekend
  • Je bent communicatief sterk.
  • Kennis Office pakket : Excel is een must!
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands. Kennis Frans en Engels is een plus.
  • Wat bieden wij?

  • Een dynamische en enthousiaste werkomgeving.
  • Een voltijdse en afwisselende job in een goed georganiseerd en gestructureerd internationaal bedrijf.
  • Een marktconforme verloning.
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques.
  • Een makkelijk bereikbaar kantoor (ook via het openbaar vervoer).
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier