Contact Expert Customer Service Advisor Stedelijke mobiliteit - NL/FR
IPG
DROGENBOS
1 uur geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Als Customer Service Advisor behandel je op professionele wijze een brede waaier aan vragen en problemen met betrekking tot de diensten en producten van de klant.

Je fungeert in een adviserende rol en biedt effectieve en efficiente oplossingen aan. Je staat in contact met de klanten en geeft hen advies op maat.

Je biedt de juiste antwoorden en / of een correcte diagnose bij het oplossen van problemen en vragen met betrekking tot de diverse producten en diensten.

Je streeft voortdurend naar een kwalitatief dossierbeheer met het oog op snelheid, nauwkeurigheid en efficientie.

Je neemt initiatief bij het voorstellen van mogelijke verbeteringen van onze klantenprocessen met als doel een maximale klantentevredenheid na te streven.

Je verzekert het administratieve beheer, de verwerking én de opvolging van de binnenkomende oproepen

Profiel

  • Een zeer goede mondelinge kennis van het Nederlands en het Frans;
  • Kennis Engels is een bonus (corporate processen en documentatie dikwijls in het Engels);
  • Empathisch en geduldig;
  • Oplossingsgericht;
  • Leergierig, zin voor initiatief en dient te beschikken over de nodige verantwoordelijkheidszin;
  • Klantgericht en een zekere technische affiniteit;
  • Jobgerelateerde competenties

  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Persoonsgebonden competenties

  • Resultaatgerichtheid
  • Contactvaardig zijn
  • Omgaan met stress
  • Klantgerichtheid
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier