Technical Customer Support
Configure Recruitment
Auderghem, Brussels, BE
9 uur geleden
source : Monster

Onze klant brengt mensen en bedrijven samen door het ontwikkelen van betaal- en beheeroplossingen die bijdragen aan hun welzijn en efficiëntie.

De elektronische oplossingen zijn efficiënte en economisch verantwoorde middelen die maatschappijen helpen de koopkracht van hun werknemers te verbeteren.

Hun oplossingen worden ondersteund door de wetgeving voor wat betreft de sociale en fiscale lasten en zijn zeer populaire extralegale voordelen in België.

Om hun team te versterken is onze klant momenteel op zoek naar een TECHNICAL CUSTOMER SUPPORT FUNCTIE Als Technical Customer Support bestaat je taak uit 2 delen : Enerzijds vind je oplossingen voor de technische problemen van handelaren (met betrekking tot het accepteren van het product), daar waar je collega’s van de eerste lijn deze niet konden oplossen.

Anderzijds ben je verantwoordelijk voor de 2e lijn Helpdesk voor de interne IT-problemen (pc, applicaties, ) VERANTWOORDELIJKHEDEN Je ontvangt en behandelt de nog niet opgeloste technische vragen van onze handelaars (second line), dit zowel per telefoon als per e-

mail. Je zoekt de gepast oplossing voor de problemen of klachten van de handelaars. Je werkt nauw samen met je directe collega’s en andere diensten om voor de handelaar de beste oplossing te vinden.

Als ondersteuning voor onze handelaars zorg je ervoor dat hun betaalterminal geactiveerd wordt binnen de afgesproken termijn.

Technische problemen los je op in samenwerking met onze verschillende partners. Als tweedelijns interne helpdesk, onderzoek je hardware-

en softwareproblemen van je collega’s en lost deze op. Je onderhoudt computersystemen en interne netwerken. Je praat met medewerkers of handelaars en begeleidt hen met een reeks acties om hun problemen op te lossen Je bouwt snel een goede werkrelatie op met handelaars en andere professionals, zoals softwareontwikkelaars of andere partners Dit alles geeft je een zeer gevarieerde invulling van je taken.

PROFIEL Je hebt een grote affiniteit en interesse in nieuwe technologieën, IT, de betaalwereld Je hebt een bachelor IT-diploma of minimaal 3 jaar relevante functie Je spreekt en schrijft Nederlands en Frans Analytisch en probleemoplossend, je luistert en begrijpt de vraag van de klant en vindt de gepaste oplossing Nauwkeurig en proactief.

  • Je aarzelt niet om zelf met de handelaar contact op te nemen, wanneer je een anomalie vaststelt of gewoon om het probleem efficiënter op te lossen Je hebt het vermogen om logisch te denken Je bent extreem leergierig en je kunt zelfstandig leren De waarden van onze klant zijn : engagement, onderlinge hulp en uitmuntendheid;
  • die waarden deel je zelf ook. AANBOD Met een voltijds contract van onbepaalde duur, wordt je een plaats aangeboden in een tof en dynamisch bedrijf met een gepassioneerde startup-

    mentaliteit met collega’s die allen eenzelfde objectief nastreven : de klant tevreden stellen. Je krijgt een salaris dat conform is aan de markt, met tal van extralegale voorwaarden (Hospitalisatie en groepsverzekering, maaltijdscheques, GSM abonnement, .

    Je krijgt de kans om je ideeën voor te stellen en jezelf professioneel te ontplooien.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier