ICT Helpdesk Medewerker (m/v)
Konvert Office Brugge
Zeebrugge, BE
4 dagen geleden

Profiel

Wij kijken uit naar een gedreven ICT Service Desk Medewerker (m / v) ter versterking van het ICT Operations & Networking team :

  • Je werkt binnen een team van 4 collega's op de ICT service desk aan het operationeel gedeelte van de ICT omgeving (voornamelijk Windows).
  • Je behandelt ICT serviceaanvragen van gebruikers, lost storingen op en werkt zelfstandig of in team aan change requests binnen het domein van de computer- en netwerkinfrastructuur.
  • Je rapporteert herhalende storingen en risico's en denkt mee met jouw collega's hoe die op te lossen en te vermijden.
  • Je monitort de live systemen en grijpt in waar systeemstoringen zich voordoen of dreigen voor te doen.
  • Je geeft af en toe trainingen over nieuwe en bestaande softwarepakketten aan de collega's
  • Aanbod

    Toekennen en ter beschikking stellen van software en netwerkinfrastructuur (toewijzing, nieuwe toewijzing). Technische beheerprocedures, gebruiks- en veiligheidsprocedures van de informatica infrastructuur opstellen.

    Toegangsrechten bepalen en opvolgen naargelang de karakteristieken van de gebruikers of de diensten. Storingen, incidenten en onregelmatigheden identificerenEen diagnose stellen en corrigerende maatregelen toepassen.

    Scripts opstellen of integreren. Prestaties van het informatiesysteem analyserenMaatregelen voorstellen voor de verbetering van de kwaliteit, de veiligheid en de productiviteit.

    Ontwikkelingsteams, informaticaproductieteams of gebruikers adviseren en bijstaan bij de keuze en toepassing van technische oplossingen.

    Onderhoudsinterventies op gebruikersinfrastructuur van op afstand uitvoeren. Hulpsystemen voor toezicht, beveiliging en beheer van de informatica infrastructuur opzetten.

    De informatica-infrastructuur selecteren of installeren (software, hardware, ...). De configuratie en architectuur van de informatiesystemen opvolgen en bijwerken naargelang de ontwikkelingen.

    De technische, economische, informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren

  • Persoonlijke groei binnen een internationale en dynamische omgeving
  • Marktconform salarispakket
  • Wisselend uurrooster tussen 8u en 17u30
  • Interne / externe opleiding alsook ondersteuning wordt voorzien
  • Vereiste kwalificaties

  • Je hebt ervaring in gelijkaardige functie of groeit door vanuit een eerstelijnsfunctie
  • Je kan jezelf vlot uitdrukken in het Nederlands & Engels
  • kennis van Frans is een sterke troef!
  • Je hebt zin voor verantwoordelijk en kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie
  • Je bent servicegericht, stressbestendig en communicatief
  • Je werkt methodisch, precies en ordelijk
  • Je bent leergierig met sterk cognitief vermogen Kennisvereisten : - Windows Client (7, 8,10) - Windows Server systemen begrip functionaliteiten AD, DNS, DHCP, - Goed ICT technisch inzicht - Goed inzicht in de basis netwerkconfiguratie
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier