Logistiek klantendienstmedewerker
WaW Jobs
Sint-Niklaas, BE
4 dagen geleden

Functieomschrijving

Onze opdrachtgever is een gerenommeerde lokale KMO met internationale activiteiten, actief in de productie en verhandeling van chemicaliƫn voor automobiel gerelateerde industrie.

Momenteel zoeken ze een ervaren logistiek medewerker om hun customer service team te versterken.

Wat houdt deze job als Logistiek Klantendienstmedewerker in?

  • Je vormt de brug tussen het Customer Service team en de Customer Service Manager. Om overzicht en een vlotte communicatie te bewaken ben je hierbij het eerste aanspreekpunt en geef je updates over klantrelaties, de orders, klachten...
  • Je beheert de logistieke processen van het verkoopproces van A tot Z : zodra de orders binnenkomen volgt de Customer Service afdeling het proces op en wordt het nodige gedaan voor de afhandeling en het goede verloop, je staat in voor voor klachtenbehandeling en facturatie.
  • Zeer uitzonderlijk wordt het transport door de Customer Service afdeling georganiseerd, maar meestal regelt hun klant dit.

  • Je staat in communicatie met zowel interne als externe partijen : productie, sales, magazijn en eindklant.
  • Functie-eisen

    Wie zoeken ze voor deze boeiende functie als logistiek Customer Service medewerker?

  • Bij voorkeur behaalde je een Bachelor diploma in een relevante richting of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je bent communicatief zeer sterk aangelegd en spreekt vlekkeloos Nederlands en Engels. Kennis Frans is mooi meegenomen, Duits is een leuke plus maar geen must.
  • Werkervaring met een ERP pakket is een grote troef.
  • Verantwoordelijkheid opnemen schrikt je niet af;
  • Je bent een echte teamplayer die waarde hecht aan een dynamische, positieve teamvibe.
  • Arbeidsvoorwaarden

    Waarop kan je rekenen als Logistiek klantendienstmedewerker?

  • Een zeer aantrekkelijk, competitief loon;
  • maaltijdcheques;
  • hospitalisatieverzekering;
  • een fulltime betrekking met een 40 / 38 uren week. Bovenop de twintig wettelijke vakantiedagen kan je dus ook rekenen op 12 betaalde ADV dagen;
  • na een opleidings- en inwerkperiode kan tot 2 dagen per week van thuis uit gewerkt worden;
  • glijtijd is mogelijk na afspreken met de collega's uit het team, je kan starten tussen 8.00 uur en 9.00 uur.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier